==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τρίτη 25 Ιουλίου 2017

Βελτιστοποιήσετε τις εικόνες στο site σας για το SEO

Βελτιστοποιήσετε τις εικόνες στο site σας για το SEO
Η εικόνα είναι απαραίτητο να την εισάγετε στο άρθρο σας εάν είστε κάτοχος ενός blog ή ενός site Οι εικόνες σε ένα άρθρο το κάνουν πιο ζωντανό και συμβάλουν στη βελτίωση του SEO
Όταν βελτιστοποιείτε μία εικόνα σιγουρευτείτε πρώτα απ’ όλα πως είναι όσο πιο μικρή γίνεται σε μέγεθος. Όχι υπερβολικά μικρή όμως, για να μπορεί να την δει κάποιος. Σιγουρευτείτε ότι ακολουθείτε τις διαστάσεις εικόνων που επικρατούν το internet ώστε να μπορεί να την κατεβάσει κάποιος. Μία καλά βελτιστοποιημένη εικόνα έχει το σωστό όνομα και το σωστό alt text (alternative text), ώστε να μπορεί να διαβαστεί πιο σωστά από τις μηχανές αναζήτησης.
Επιλέξτε τις σωστές εικόνες
Οι εικόνες όταν τοποθετηθούν σωστά, θα βοηθήσουν τον αναγνώστη να κατανοήσει το άρθρο καλύτερα. Απεικονίστε αυτό που γράφετε με ένα διάγραμμα ή με μία εικόνα, για να γίνει πιο κατανοητό.
Εάν έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε δικές σας φωτογραφίες, τότε μην το σκεφτείτε καθόλου. Για παράδειγμα η σελίδα που απεικονίζει την εταιρεία σας χρειάζεται φωτογραφίες από την ομάδα σας, όχι κάποια φωτογραφία από image bank.
Η εικόνα που θα χρησιμοποιήσετε πρέπει να έχει το ίδιο θέμα με το άρθρο σας.
Η εικόνα που είναι συναφές με το θέμα από το κείμενο, ανεβαίνει πιο ψηλά στις κατατάξεις στις μηχανές αναζητήσεις.
Προετοιμάστε τις εικόνες για το άρθρο ή το site σας
Αφού βρείτε τις σωστές εικόνες που θα χρησιμοποιήσετε είτε είναι απλή εικόνα, είτε κάποιο γράφημα, είτε μία φωτογραφία, το επόμενο βήμα είναι να τις βελτιστοποιήσετε για να τις χρησιμοποιήσετε στο site. Υπάρχουν αρκετά πράγματα που πρέπει να έχετε στο μυαλό σας:
Χρησιμοποιήστε το σωστό όνομα αρχείου
Το SEO στις εικόνες γνωστό και ως image SEO, ξεκινάει από το σωστό όνομα αρχείου εικόνας. Φυσικά και αυτό είναι το πρώτο μέρος που θα χρησιμοποιήσετε την λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει. Αυτό το οποίο σας ενδιαφέρει πρωτίστως είναι η Google να γνωρίζει αυτή η εικόνα περί τίνος πρόκειται. Είναι πολύ απλή διαδικασία, πχ. εάν η εικόνα σας αφορά την επιχείρηση σας η το προϊόν/υπηρεσίες(ελαστικά) που προσφέρετε, το όνομα της εικόνας δεν πρέπει να είναι nrt100.jpg, αλλά elastika.jpg Το κύριο θέμα της εικόνας, είναι τα νέα ελαστικά που θα χρειαστεί το αυτοκίνητο αυτό και το τοποθετήσαμε στην αρχή. Προσοχή! Χρησιμοποιούμε πάντα λατινικούς χαρακτήρες στο όνομα του αρχείου, γιατί δεν είναι συμβατοί οι Ελληνικοί χαρακτήρες.
Μειώστε το μέγεθος του αρχείου
Βελτιστοποιήσετε τις εικόνες σας. Υπάρχουν πολλά εργαλεία που μπορούν να σας βοηθήσουν, όπως το jpegmini ή το punypng. Πριν ανεβάσετε την συμπιεσμένη εικόνα στο site, πρέπει να έχετε βεβαιωθεί πως το ποσοστό της ποιότητας της εικόνας που μειώθηκε είναι αποδεκτό και δεν την κατέστρεψε.
Μην τοποθετήσετε την εικόνα όπου να ναι στο άρθρο. Όπως αναφέραμε και πιο πάνω η σωστή τοποθέτηση της εικόνας είναι δίπλα / πάνω / κάτω από το παρεμφερές κείμενο.
Χρησιμοποιήστε λεζάντες
Η λεζάντα ή αλλιώς caption, είναι το κείμενο που συνοδεύει μία εικόνα. Στις περισσότερες περιπτώσεις μία εικόνα περιβάλλεται από ένα γκρι πλαίσιο και στο κάτω μέρος έχει μία λεζάντα. Γιατί η λεζάντα είναι τόσο σημαντική για το SEO; Οι αναγνώστες χρησιμοποιούν αυτό το μικρό κείμενο – λεζάντα για να διαβάσουν στα γρήγορα ένα άρθρο. Μαζί με τις επικεφαλίδες του άρθρου το επόμενο πράγμα που κοιτάνε είναι οι λεζάντες μαζί με τις εικόνες. Έρευνα έδειξε ότι οι λεζάντες διαβάζονται 300% περισσότερες φορές από ολόκληρο τον κορμό του άρθρου.
Alt text και Title text
Το alt text τοποθετείται στην εικόνα, για να υπάρχει ένα περιγραφικό κείμενο όταν η εικόνα, για κάποιον λόγο αργεί ή δεν έχει φορτώσει. Έτσι θα εμφανιστεί το alt text ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα ήταν κενό. Βεβαιωθείτε ότι στο alt text περιλαμβάνεται η λέξη κλειδί που σας ενδιαφέρει και περιγράφει την εικόνα.
Όταν περνάει το ποντίκι από πάνω από μία εικόνα, ο Internet Explorer εμφανίζει το alt text ως tooltip, ενώ ο Chrome εμφανίζει το title. Το title text είναι πολύ κοινό με το alt text και οι περισσότεροι απλά κάνουν αντιγραφή – επικόλληση.
Η Google δεν μπορεί να διαβάσει το περιεχόμενο μίας εικόνας όμως μπορεί να διαβάσει το alt text και το title text, έτσι με αυτό τον τρόπο μπορείτε να «εξηγήσετε» στην Google τι περιλαμβάνει η εικόνα. Δεν χρειάζεται να γράψετε μεγάλα κείμενα, όσο πιο συνοπτικά γίνεται τόσο το καλύτερο, απλά φροντίστε να έχει τις λέξεις κλειδιά που σας ενδιαφέρουν.
XML image sitemaps
Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα το παρακάτω κείμενο σχετικά με τα xml image sitemaps:
«To give Google information about images on your site, you’ll need to add image-specific tags to a sitemap. You can use a separate sitemap to list images, or you can add image information to an existing sitemap. Use the method works for you
Μετά από αυτή την ανακοίνωση η επόμενη ενέργεια όλων των ιδιοκτητών sites που ασχολούνται με το SEO ήταν να δημιουργήσουν και να προσθέσουν ένα νέο XML στο Search console που αφορούσε αποκλειστικά τις εικόνες. Έτσι βοηθάτε την Google να "διαβάσει" καλύτερο τις εικόνες του site σας.
Το image SEO εξαρτάται από το εάν χρησιμοποιείτε σωστά τις παραπάνω συμβουλές. Η Google θα βρίσκει εύκολα τις εικόνες σας και θα τις εμφανίζει στο Google images.

Tips για επιτυχημένες ενέργειες remarketing


Tips για επιτυχημένες ενέργειες remarketing
Το remarketing έχει μπει στην καθημερινότητά μας και θα πρέπει να το χρησιμοποιούν όλοι.
Eπαναστοχεύστε στους επισκέπτες συγκεκριμένης landing page
Για όσους «πελάτες» έχουν επισκεφθεί τη σελίδα σας ξέρετε σίγουρα δύο πράγματα:
α) ότι ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο είδος και
β) ότι ξέρουν την επιχείρησή σας.
Για τους λόγους αυτούς τους επαναστοχεύετε. Με τη διαδικασία custom audiences του Facebook φτιάξτε την προσφορά που τους ταιριάζει και κοινοποιήστε το. Μπορεί να απευθύνεστε σε μικρό, αριθμητικά, κοινό, ωστόσο λόγω της στόχευσης μπορεί να επιτύχετε έως 70% ποσοστό μετατροπών.
Επαναστοχεύστε στους αναγνώστες του blog σας
Πολλοί από αυτούς που διάβασαν κάτι στο blog σας, το έκαναν για πρώτη φορά και μπορεί και να αργήσουν πολύ μέχρι την επόμενη ή και να μην γυρίσουν ποτέ. Όχι γιατί δεν τους άρεσε αλλά γιατί απλώς το ξέχασαν. Με τη διαδικασία custom audiences του Facebook τους μετατρέπετε σε σταθερούς αναγνώστες χρησιμοποιώντας το remarketing.
Επαναστοχεύστε σε όσους έχουν κάνει αγορές στο παρελθόν
Ο μισός τζίρος των e-shop γίνεται από επαναλαμβανόμενους πελάτες. Βρείτε τρόπο να πουλήσετε περισσότερο (ποσότητα ή είδος) σε αυτούς που είναι ήδη πελάτες σας. Για να δημιουργήσετε το σχετικό κοινό-στόχος απλώς χρησιμοποιήστε την ευχαριστήρια σελίδα του site σας.
Επαναστοχεύστε σε αυτούς που τους αρέσουν τα δωρεάν
Αυτούς που τους αρέσει να δοκιμάζουν δωρεάν ή να χρησιμοποιούν το δωρεάν προϊόν (freemium). Θα βρείτε πολλούς και σας δίνεται η δυνατότητα κατά τη δοκιμαστική περίοδο να τους ενημερώσετε πλήρως για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος/υπηρεσίας, να τους προσφέρετε κάποια έκπτωση και να τους πείσετε να το αγοράσουν!
Επαναστοχεύστε σε όσους είναι συνδρομητές στο newsletter σας
Οι συνδρομητές σε newsletter χωρίζονται σε δύο κατηγορίες: 
α)αυτούς που τα ανοίγουν σχεδόν πάντα και
β)αυτούς που δεν τα ανοίγουν σχεδόν ποτέ!
Σύμφωνα με έρευνες ένας ανενεργός συνδρομητής αξίζει 32% ενός ενεργού. Στοχεύστε στους ανενεργούς, με ένα άρθρο, με μία συμβουλή, με ένα post που θα τους θυμίσει την επιχείρησή σας και το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρετε.
Επαναστοχεύστε σε αυτούς που σχεδόν ολοκλήρωσαν μία συναλλαγή
Αυτούς, που εγκατέλειψαν τα καλαθάκια τους. Στόχος σας να τους κάνετε να επιστρέψουν στο e-shop να ξαναφορτώσουν τα καλάθια τους και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγοράς του προϊόντος/υπηρεσίας της επιχείρησης σας. Προσφέρετε τους ένα δώρο ή κάποια έκπτωση, θυμίζοντας τους το προϊόν/υπηρεσία σας, η προσφορά να ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Διαφήμιση στα AdWords της Google

Διαφήμιση στα AdWords της Google
Από τότε που η Google λάνσαρε τις αναπτυγμένες διαφημίσεις κειμένου (expanded text ads) τα αποτελέσματα για τους διαφημιζόμενους αυξήθηκαν θεαματικά. Αύξηση στα κλικ (click through rate) κατά 15-20%!
7 συμβουλές για να κάνετε τις διαφημίσεις σας πιο αποτελεσματικές.
1. Προσαρμόστε τις διαφημίσεις στη φωνητική αναζήτηση: οι άνθρωποι που πραγματοποιούν αναζητήσεις επιθυμούν σαφή και συγκεκριμένα αποτελέσματα. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο βλέπουμε να ρωτούν με όλο και μακρύτερες ερωτήσεις. Επίσης, η φωνητική αναζήτηση κερδίζει διαρκώς έδαφος και αναμένεται να φτάσει το 50% των συνολικών αναζητήσεων μέχρι το 2020. Η φωνητική αναζήτηση όμως, δεν περιορίζεται στη Google αλλά συμπεριλαμβάνει τη Siri, την Cortana, την Alexa… και το βασικότερο μεταφέρεται στις κινητές συσκευές. Αυτό σημαίνει ότι οι διαφημίσεις χρειάζονται βελτιστοποίηση ως προς τη φωνητική αναζήτηση.
2. Γράψτε στην καθομιλουμένη: οι χρήστες χρησιμοποιούν μεγαλύτερες φράσεις, σε καθημερινή γλώσσα. Κατά συνέπεια και οι διαφημίσεις πρέπει να απαντούν με αυτόν τον τρόπο. Οι χρήστες, πλέον, περιμένουν απαντήσεις και όχι λέξεις-κλειδιά. Εξ’ άλλου η λογική των Expanded Text Ads είναι ακριβώς αυτή: να μην επαναλαμβάνονται απλώς οι λέξεις-κλειδιά! Οι λέξεις-κλειδιά παίζουν ασήμαντο ρόλο στο δείκτη ποιότητας της διαφήμισης σύμφωνα με τη Google. Το πιο σημαντικό είναι η εμπειρία του χρήστη στη landing page και η ποιότητα της διαφήμισης. 
3. Χρησιμοποιήσετε τις αντωνυμίες: βάλτε τις μέσα στις διαφημίσεις σας και αυξήστε την αποδοτικότητά τους. Οι άνθρωποι είναι αυτοί που αγοράζουν τα προϊόντα για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Η επιχείρηση σας θα τους καλύψει αυτές τις ανάγκες με τα προϊόντα/υπηρεσίες που θα τους προσφέρει. Παράδειγμα: «Χρειάζεστε καινούρια ή μεταχειρισμένα ελαστικά για το αυτοκίνητο σας;» «Εμείς τα έχουμε»! με το εμείς, αυξάνεται ο συναισθηματικός δεσμός του χρήστη με την επιχείρησή σας και αυξάνετε την πιθανότητα να τον κάνετε νέο πελάτη σας. 
4. Το remarketing:  κρατάει συνδεδεμένους την επιχείρηση σας με το ακροατήριό σας. Σας ξαναφέρνει τους χρήστες που έχουν ήδη μπει στο site σας. Αυτοί οι χρήστες έχουν τρεις φορές περισσότερες πιθανότητες να πραγματοποιήσουν μία συναλλαγή!
5. Στοχεύστε με δημογραφικά κριτήρια: η στόχευση αυτού του τύπου σάς δίνει τη δυνατότητα να φτιάξετε πιο προσωποποιημένες διαφημίσεις για το κοινό σας. Για παράδειγμα, αν μία διαφήμιση απευθύνεται ταυτόχρονα και σε άντρες και σε γυναίκες έχει μικρότερη αποτελεσματικότητα από ότι αν απευθυνόταν μόνο σε άντρες και μόνο σε γυναίκες. Χωρίστε τη σε δύο διαφορετικές με διαφορετικά προφανώς μηνύματα.
6. Χρησιμοποιήστε τις φόρμουλες ΑΝ (IF): η Google δίνει τη δυνατότητα να διαφοροποιήσετε το κείμενο της διαφήμισης που βλέπει ο χρήστης, ως προς το call to action, ανάλογα με τη συσκευή από την οποία βλέπει τη διαφήμιση. Μπορείτε επίσης, να στοχεύσετε με ειδικές προσφορές αυτούς που έχουν εγκαταλείψει το καλαθάκι τους ή αυτούς που επανέρχονται στο site.
7. Επεκτάσεις διαφημίσεων για κινητές συσκευές: οι επεκτάσεις για κινητά μπορούν να βοηθήσουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης ειδικά για όσους αναζητούν μέσω κινητού. Χρησιμοποιήστε τις επεκτάσεις τοποθεσίας, τοποθεσιών στις οποίες ο χρήστης θα βρει το προϊόν σας (affiliate), μηνυμάτων (ώστε να μπορεί ο χρήστης να σας ρωτήσει κάτι), τηλεφώνου και εφαρμογής (αν έχετε).