Tips για επιτυχημένες
ενέργειες remarketing
Το remarketing έχει μπει στην
καθημερινότητά μας και θα πρέπει να το χρησιμοποιούν όλοι.
Eπαναστοχεύστε
στους επισκέπτες συγκεκριμένης landing page
Για όσους «πελάτες» έχουν
επισκεφθεί τη σελίδα σας ξέρετε σίγουρα δύο πράγματα:
α) ότι ενδιαφέρονται για το
συγκεκριμένο είδος και
β) ότι ξέρουν την επιχείρησή σας.
Για τους λόγους αυτούς τους
επαναστοχεύετε. Με τη διαδικασία custom audiences του Facebook φτιάξτε την
προσφορά που τους ταιριάζει και κοινοποιήστε το. Μπορεί να απευθύνεστε σε μικρό, αριθμητικά, κοινό, ωστόσο λόγω της
στόχευσης μπορεί να επιτύχετε έως 70% ποσοστό μετατροπών.
Επαναστοχεύστε στους αναγνώστες του blog σας
Πολλοί από αυτούς που διάβασαν
κάτι στο blog σας, το έκαναν για πρώτη φορά και μπορεί και να αργήσουν πολύ
μέχρι την επόμενη ή και να μην γυρίσουν ποτέ. Όχι γιατί δεν τους άρεσε αλλά
γιατί απλώς το ξέχασαν. Με τη διαδικασία custom audiences του Facebook τους
μετατρέπετε σε σταθερούς αναγνώστες χρησιμοποιώντας το remarketing.
Επαναστοχεύστε σε όσους έχουν κάνει αγορές στο παρελθόν
Ο μισός τζίρος των e-shop γίνεται
από επαναλαμβανόμενους πελάτες. Βρείτε τρόπο να πουλήσετε περισσότερο (ποσότητα
ή είδος) σε αυτούς που είναι ήδη πελάτες σας. Για να δημιουργήσετε το σχετικό κοινό-στόχος
απλώς χρησιμοποιήστε την ευχαριστήρια σελίδα του site σας.
Επαναστοχεύστε σε αυτούς που τους αρέσουν τα δωρεάν
Αυτούς που τους αρέσει να
δοκιμάζουν δωρεάν ή να χρησιμοποιούν το δωρεάν προϊόν (freemium). Θα βρείτε
πολλούς και σας δίνεται η δυνατότητα κατά τη δοκιμαστική περίοδο να τους
ενημερώσετε πλήρως για τα χαρακτηριστικά του προϊόντος/υπηρεσίας, να τους
προσφέρετε κάποια έκπτωση και να τους πείσετε να το αγοράσουν!
Επαναστοχεύστε σε όσους είναι συνδρομητές στο newsletter σας
Οι συνδρομητές σε newsletter
χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:
α)αυτούς που τα ανοίγουν σχεδόν πάντα και
α)αυτούς που τα ανοίγουν σχεδόν πάντα και
β)αυτούς που δεν τα ανοίγουν
σχεδόν ποτέ!
Σύμφωνα με έρευνες ένας ανενεργός
συνδρομητής αξίζει 32% ενός ενεργού. Στοχεύστε στους ανενεργούς, με ένα άρθρο, με μία συμβουλή, με ένα post που θα τους θυμίσει την επιχείρησή σας και το προϊόν/υπηρεσία που προσφέρετε.
Επαναστοχεύστε σε αυτούς που σχεδόν ολοκλήρωσαν μία συναλλαγή
Αυτούς, που εγκατέλειψαν τα
καλαθάκια τους. Στόχος σας να τους κάνετε να επιστρέψουν στο e-shop να
ξαναφορτώσουν τα καλάθια τους και να ολοκληρώσουν τη διαδικασία αγοράς του προϊόντος/υπηρεσίας της επιχείρησης σας. Προσφέρετε τους
ένα δώρο ή κάποια έκπτωση, θυμίζοντας τους το προϊόν/υπηρεσία σας, η προσφορά
να ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα.