Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Facebook Page

Facebook Page
H υψηλή κατάταξη της Facebook Page μας στην Google είναι εξίσου σημαντική με το site μας. Οι χρήστες που μας ψάχνουν κατά συντριπτικό ποσοστό χρησιμοποιούν το Facebook. Ένας μεγάλος και σημαντικός αριθμός χρηστών όταν ψάχνει πληροφορίες για κάτι, καταλήγει πολλές φορές να προτιμάει να πατήσει στο αποτέλεσμα που αφορά την Facebook Page, παρά στο επίσημο site.
Για τον λόγο αυτό πρέπει να λάβουμε σοβαρά την  υπόψη Facebook Page.
Τι πρέπει να προσέξουμε περισσότερο σε αυτήν:
Τον τίτλο του Facebook Page
Το brand της σελίδας πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Ο τίτλος της σελίδας έχει μεγάλη σημασία, είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο καθένας και φυσικά η Google. Προσοχή καθώς η δυνατότητα αλλαγής ονόματος δεν είναι δυνατή πάνω από έναν συγκεκριμένο αριθμό. Το όνομα της Facebook Page πρέπει να έχει σχέση με το Brand του site σας για να υπάρχει αλληλεπίδραση και συσχέτιση μεταξύ τους.
Το Facebook URL
Το URL που θα επιλέξετε στην Facebook Page (δηλαδή την διεύθυνση facebook.com/onoma-selidas-sas) σας είναι σημαντικό όπως και το Domain για το site σας. Εκτός το ότι το URL της Page σας θα φαίνεται ομορφότερο στη μπάρα του browser και των αποτελεσμάτων στην Google, το URL αποτελεί και το username που εμφανίζεται ως @username κάτω από το πεδίο του ονόματος της σελίδας σας.
Προσπαθήστε να έχετε ίδια Usernames /URL σε όλα τα Social Accounts (πχ Twitter, Google+,Instagram) ώστε να κάνετε σαφές ότι αφορούν Accounts του ίδιου Brand/Χρήστη.
Σύντομη Περιγραφή (short description)
Μην υποτιμήσετε τα πεδία πληροφοριών στην Facebook Page σας. Ξεκινώντας από την κατηγορία της σελίδας σας, την διεύθυνση της επιχείρησης, το ωράριο της καθώς και τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρει. Η πληροφορίες αυτές είναι χρήσιμο περιεχόμενο για τους πελάτες σας που θέλουν να ψάξουν για εσάς.
Η σύντομη περιγραφή (short description) είναι αυτή που θα εμφανιστεί και στα αποτελέσματα της Google. Δηλαδή ο ρόλος της είναι αντίστοιχος του Meta Description που έχουμε σε κάθε site. Σε 155 χαρακτήρες πρέπει να δώσετε έμφαση στο ποιοι είστε. Σε Brands εξυπηρετεί πολύ στο να γίνει εκεί και η τοποθέτηση του Hashtag που χρησιμοποιούν στα Social Media.
Στα αποτελέσματα της Google επιπλέον εμφανίζονται και:
Ο αριθμός των likes της σελίδας
Ο αριθμός των χρηστών που γράφει για αυτή την σελίδα
Η αξιολόγηση της σελίδας
Και τα Sitelinks
Τα Sitelinks αποτελούν ακόμα περισσότερους συνδέσμους που αφορούν μια συγκεκριμένη facebook page και εμφανίζονται κάτω από το αποτέλεσμα. Είναι πρακτικά κάτι που βλέπουμε στα Adwords και στα Οργανικά Αποτελέσματα της Google. Στη περίπτωση του Facebook είναι πιο δύσκολο να εμφανιστούν. Συμβαίνει σε πολύ μεγάλες εταιρείες, με πολύ δημοφιλή posts του facebook και συσχετιζόμενες Facebook pages. Για παράδειγμα τα προϊόντα ενός Brand.
Επιπλέον Ενέργειες
Στις ρυθμίσεις κάθε σελίδας υπάρχει μια επιλογή που αφορά τους περιορισμούς σε χώρα και ηλικία. Αυτοί οι περιορισμοί αν χρησιμοποιηθούν θα επηρεάσουν και την εμφάνιση της σελίδας στην Google.
Σημαντικό είναι επίσης να δημιουργούμε συνδέσμους προς την Facebook page μας. Αυτό φυσικά σε μεγάλο βαθμό γίνεται από το site μας, από όπου θα δημιουργήσουμε συσχέτιση με την Facebook page μας.
Επίσης δημιουργούμε συνδέσμους:
Μέσα σε posts του blog μας, για να καλούμε τους χρήστες να επισκεφθούν - κάνουν like στην facebook page μας.
Μέσα σε άρθρα άλλων blogs/site που αναφέρονται σε εμάς.
Στα υπόλοιπα Social Media που χρησιμοποιούμε.