Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

SEO-Ποια είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία σε μια ιστοσελίδα ώστε να πάει ψηλά στο Google

SEO-Ποια είναι τα πιο σημαντικά στοιχεία σε μια ιστοσελίδα ώστε να πάει ψηλά στο Google
Η επιλογή των σωστών φράσεων-κλειδιών (keywords) για κάθε σελίδα της εταιρικής ιστοσελίδας σας είναι η πρώτη εκκίνηση για τις υψηλότερες θέσεις στις μηχανές αναζήτησης. Ποια είναι όμως, εκείνα τα  στοιχεία της ιστοσελίδας που έχουν σημαντικό ρόλο για τη βελτιστοποίηση της και την άνοδό της στις υψηλότερες θέσεις, στις μηχανές αναζήτησης, για το SEO;
Εκτός από την επιλογή των στοχευόμενων keywords, πρέπει επίσης να βελτιστοποιήσετε τη σελίδα σας συμπεριλαμβανόμενων των:
Title
Το Title είναι ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία που κοιτάζουν οι μηχανές αναζήτησης σε μια ιστοσελίδα. Στο title, που βρίσκεται και αυτό στο κομμάτι του κώδικα, βάζετε τον τίτλο της σελίδας.
Ο τίτλος πρέπει να είναι σύντομος, περιγραφικός, να περιέχει τις λέξεις κλειδιά, να μη ξεπερνά τους 55 χαρακτήρες και να ακολουθεί βασικούς κανόνες copywriting.
Meta Tags
Τα Meta tags βρίσκονται μέσα στο κομμάτι  HEAD του κώδικα της ιστοσελίδας.
Στο Meta Description πρέπει να γράψετε μια ενδιαφέρουσα περιγραφή της ιστοσελίδας που να περιέχει τις λέξεις κλειδιά που στοχεύετε, έτσι ώστε ο άνθρωπος/χρήστης του Google να καταλάβει πως το αποτέλεσμα αναζήτησης είναι σχετικό με αυτό που ψάχνει. Αν το meta description έχει τις λέξεις κλειδιά τότε η Google αυτόματα θα κάνει BOLD τη λέξη-κλειδί.
Το meta keywords δεν παίζει πλέον τόσο σημαντικό ρόλο στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης. Στο meta keywords πρέπει να συμπεριλάβετε τις λέξεις-φράσεις κλειδιά που στοχεύετε χωρισμένες με κόμμα. Βάλτε 4-6 keywords.
URLs
Το όνομα του αρχείου της ιστοσελίδας ή το URL παίζει και αυτό ρόλο. Αν για παράδειγμα πουλάτε Gadget και η ιστοσελίδα που θέλετε να βελτιστοποιήσετε αναφέρεται σε έξυπνα Gadget μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν URL το shrewdly-gadget.html.
Φροντίστε η δομή του site σας, στο μενού των κατηγοριών, να μην υπερβαίνει τις 3 υποενότητες.
www.gadzet.gr/Κατηγορία/Υποκατηγορία/Σελίδα (3 επίπεδα).
Εικόνες
Δώστε μεγάλη σημασία στις εικόνες. Το όνομα του αρχείου της εικόνας και η περιγραφή στο alt παίζουν και αυτά ρόλο. Αν έχετε μια εικόνα με έξυπνα Gadget, ονομάστε το αρχείο shrewdly-gadget.jpg (λατινικά με παύλες) και την περιγραφή ALT "shrewdly gadget". Αν θέλετε οι εικόνες να εμφανίζονται στα αποτελέσματα του Google image search αποφύγετε να την κάνετε ενεργό link και δείτε μήπως αποκλείεται το GoogleBot στο αρχείο robots.txt
Επικεφαλίδες
Οι επικεφαλίδες H1, H2, H3 επηρεάζουν τις μηχανές αναζήτησης  και φυσικά την κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Κάθε σελίδα μπορεί να έχει μια επικεφαλίδα επιπέδου 1 (H1) και να έχει πολλές h2, h3 κ.τ.λ. ανάλογα με την δομή, την γραφή, το στυλ και το περιεχόμενο του post.
Περιεχόμενο
Το περιεχόμενο σας πρέπει να είναι στοχευόμενο με τις λέξεις κλειδιά. Η γλώσσα της σελίδας σας να περιλαμβάνει όρους από το συγκεκριμένο θέμα, και όλη η σελίδα να βγάζει νόημα. Για παράδειγμα σε ένα eshop που πουλάει έξυπνα Gadget η χρήση όρων όπως έξυπνα, gadget, shrewdly, μηχάνημα, τεχνολογία κ.τ.λ. είναι επιθυμητή και αναμενόμενη.
Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν μεγαλύτερη σημασία σε λέξεις που είναι με έντονα γράμματα bold ή strong. Επιλέξτε στρατηγικά λέξεις κλειδιά, συνώνυμα και παράγωγα μέσα στο βασικό κείμενο και κάντε τα έντονα.
Links
Οι υπερσύνδεσμοι γνωστοί ως hyper-links είναι από τα πιο σημαντικά εργαλεία για την βελτιστοποίηση SEO της ιστοσελίδας σας στις μηχανές αναζήτησης. Όταν σε μια ιστοσελίδα έχετε link σε μια άλλη ιστοσελίδα είναι σαν να προωθήστε από την άλλη ιστοσελίδα! Αυτή η ενέργεια απ' τη μια ανεβάζει τη σημασία του αλλού site για της μηχανές αναζήτησης (το οποίο μετριέται ως Page Rank - PR στο Google) και απ' την άλλη το βοηθάει να ανέβει πιο ψηλά στα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Προσπαθήστε να μην έχετε πολλά link σε μια σελίδα να έχετε σχετικά links, και τα links να περιέχουν τις λέξεις κλειδιά που θέλετε (anchor text). Στο δικό σας site, και την εσωτερική δομή βάλτε πιο πολλά links προς εσωτερικές σελίδες που θέλετε να ενισχύσετε στο Google και λιγότερα links προς εσωτερικές σελίδες δευτερεύουσας σημασίας.
Sitemaps & Τεχνικά Θέματα
Φτιάξτε ένα χάρτη του δικτυακού σας τόπου (sitemap) για να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να βρουν όλες τις σελίδες του site σας. Μπείτε έπειτα στο Google Webmaster Tools και να δηλώσετε την ύπαρξη τους. Στο Webmaster Tools φροντίστε να κοιτάξετε τις ενότητες Crawl Errors, Index status και HTML Improvement για να δείτε αν το site σας χρειάζεται βελτιώσεις. Ελέγξτε ότι το site σας φορτώνει γρήγορα μέσα από την σχετική αναφορά του Google Analytics, και εργαλεία όπως το Pingdom.