Η Σημασία των Social Media για
την On Line Διαφήμισή σου
Η on line παρουσία σου ως επιχείρηση γίνετε κατασκευάζοντας το εταιρικό website σου, και ακολουθώντας τις βασικές αρχές του SEO, περιμένεις να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σου χιλιάδες χρήστες του
διαδικτύου!
Αυτό είναι μια πολύ καλή αρχή, αλλά δεν αρκεί.
Για να αυξήσεις το traffic της ιστοσελίδας σου και, κατά συνέπεια, της επιχείρησής
σου, τότε πρέπει να απευθυνθείς στο ένα τεράστιο κανάλι μάρκετινγκ που ονομάζεται Social Media. Μέσω των Social Media, η επιχείρηση σου αρχίζει να αλληλεπιδρά με υφιστάμενους και δυνητικούς
πελάτες σου, αυξάνοντας την αναγνωρισιμότητα της και τις πωλήσεις της!
Τα Social Media έχουν αναδειχθεί ως ένα κυρίαρχο κανάλι διαδικτυακής επικοινωνίας, μέσω
του οποίου οι καταναλωτές μαθαίνουν και μοιράζονται πληροφορίες,
αλληλεπιδρώντας με τα brands που τους ενδιαφέρουν . Οι ενεργοί χρήστες, παγκοσμίως,
στα Social Media είναι περίπου 2 δισεκατομμύρια, με το Facebook να κυριαρχεί με 1,97 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες.
Επιχειρήσεις με μικρό προϋπολογισμό η παρουσία τους στα Social Media, αλλά και οι καμπάνιες μάρκετινγκ που θα δημιουργήσουν σε αυτά είναι μια
πολύ καλή κίνηση.
Η επιχείρησή σου είναι επιβεβλημένο να αποκτήσει παρουσία στα Social Media για να:
Αύξηση του traffic της
ιστοσελίδας σου.
Αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σου.
Ανεβάζουν την κατάταξη της ιστοσελίδας σου στις μηχανές αναζήτησης.
Αλληλεπιδρά με υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες σου σε διάφορες
πλατφόρμες, όπως η Google, το Facebook, το Instagram, το Pinterest κ.ά.
Είναι ένα μεγάλο κανάλι διαφήμισης, προώθησης και προβολής για τα προϊόντα
και τις υπηρεσίες σου με οικονομικό τρόπο.
Στοχεύσεις στο κοινό στο οποίο θέλεις να διαφημιστείς π.χ. γεωγραφικά,
ηλικιακά κ.λ.π.
Μόλις ξεκινήσεις να ασχολείσαι με τα Social Media ως επιχείρηση πρέπει να έχεις ξεκάθαρους στόχους για το τι θέλεις να
πετύχεις;
Μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική για το τι θέλεις να πετύχεις στα Social Media και πώς θα τα χρησιμοποιήσεις προς όφελος της επιχείρησής σου. Η κατασκευή και η λειτουργία της ιστοσελίδας
πρέπει να είναι user friendly. Η ιστοσελίδα θα
λειτουργήσει ως μια πλατφόρμα, που θα πρέπει να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες
των πελατών σου. Η εταιρική σου ιστοσελίδα
στα Social Media αντιπροσωπεύει την ίδια σου την εταιρεία. Φροντίζοντας τη, φροντίζεις την ίδια
σου την επιχείρησή σου. Το προφίλ της και η εικόνα που θα παρουσιάσεις στα Social Media είναι σημαντική για την παρουσία της στο διαδίκτυο. Δημιούργησε πρωτότυπο
περιεχόμενο, το οποίο θα ανανεώνεις τακτικά και το οποίο θα προσελκύει την
προσοχή και θα ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση με τους χρήστες, ώστε να το
αναπαράγουν και, τελικά, να εξαπλώνεται στο κόσμο των Social Media, από χρήστη σε χρήστη. Να επιδιώκεις κάθε μορφή αλληλεπίδρασης με τους followers σου!
Τα Social Media χρειάζονται έρευνα, ανάλυση και στρατηγική, έτσι ώστε να επιτευχθεί η
αναγνωρισιμότητα ενός brand και η αφοσίωση των καταναλωτών σε αυτό. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσεις την επισκεψιμότητα
των παλαιών και νέων πελατών και θα αυξήσεις τις πωλήσεις και το κέρδος της επιχείρησης
σου