==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Η Έννοια της Διοίκησης και οι Κατηγορίες της

Η Έννοια της Διοίκησης και οι Κατηγορίες της
Διοίκηση είναι: ο συντονισμός και η επίβλεψη της λειτουργίας μιας επιχείρησης, ενός ιδρύματος, ενός οργανισμού ή εν γένει, ενός φορέα οργάνωσης ατόμων. Είναι ένα είδος διαχείρισης, δηλαδή προσπάθειας οργάνωσης των διαθέσιμων πόρων, η οποία έχει ως στόχο την καλύτερη δυνατή λειτουργία του φορέα.
H American Marketing Association το 1985 έδωσε τον παρακάτω ορισμό του Marketing Management, δηλαδή της Διοίκησης του Μάρκετινγκ:
«Η Διοίκηση Μάρκετινγκ είναι η διαδικασία του σχεδιασμού και της εκτέλεσης, της έμπνευσης, της τιμολόγησης, της προώθησης και διανομής ιδεών, προϊόντων και υπηρεσιών με σκοπό την πραγματοποίηση συναλλαγών που ικανοποιούν ατομικούς και επιχειρηματικούς σκοπούς».  
Ο ορισμός αυτός εισάγει την έννοια του ότι η Διοίκηση Μάρκετινγκ είναι μία διαδικασία που εμπεριέχει την ανάλυση, το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τον έλεγχο. Ακόμη το ότι καλύπτει ιδέες, αγαθά και υπηρεσίες. Επίσης, το ότι αφορά τον κόσμο των συναλλαγών. Και τέλος, το ότι ο σκοπός είναι η ταυτόχρονη ικανοποίηση όλων των εμπλεκόμενων σε μία συναλλαγή μερών.
Μεγάλες κατηγορίες στις οποίες διακρίνεται η Διοίκηση είναι:
·         Η Διοίκηση Επιχειρήσεων
·         Η Δημόσια Διοίκηση
·         Η Διοίκηση του Στρατού
·         Η Διοίκηση των Πανεπιστημίων( τα Πανεπιστήμια στην Ελλάδα αλλά και σε πολλά άλλα κράτη είναι ιδρύματα «αυτοδιοίκητα»).
Ανώτερες θέσεις διοίκησης ανάλογα με τη φύση του φορέα
Τα πρόσωπα τα οποία κατέχουν την υψηλότερη θέση της διοίκησης φέρουν διάφορες ονομασίες, ανάλογα με την φύση του φορέα τον οποίο διοικούν:
·    Διευθυντές ονομάζονται στις εμπορικές επιχειρήσεις και στις σχολικές μονάδες. Ειδικά στις ανώνυμες εταιρείες, ονομάζονται Διευθύνοντες Σύμβουλοι.
·       Διοικητές ονομάζονται συνήθως στους μεγάλους φορείς του Δημοσίου, όπως την Τράπεζα της Ελλάδος και το ΙΚΑ, αλλά και σε στρατιωτικές Σχολές, όπως την Στρατιωτική Σχολή Ευελπίδων ή σε στρατιωτικές μονάδες, όπως το τάγμα ή ο λόχος.
· Πρόεδροι ονομάζονται στους Οργανισμούς, τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και τους Συλλόγους.
·        Πρυτάνεις ονομάζονται στα Πανεπιστήμια.
Τι χαρακτηρίζει τα άτομα που ασκούν διοίκηση:
·  Είναι επιφορτισμένα με την λήψη αποφάσεων απαραίτητων για την λειτουργία του φορέα.
·   Τα καθήκοντα τους ποικίλλουν ανάλογα με την φύση του φορέα τον οποίο διοικούν.
·     Τα άτομα που έχουν επιφορτιστεί με διοικητικά καθήκοντα, φέρουν και «διοικητικές ευθύνες», το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να κατηγορηθούν για λήψη λανθασμένων αποφάσεων, οι οποίες ήταν επιβλαβείς για τον φορέα τον οποίο διοικούν ή διοικούσαν.
·  Διοίκηση σε έναν φορέα μπορούν να ασκούν ένα ή περισσότερα πρόσωπα. Υπάρχουν αρκετές βαθμίδες στη διοίκηση.

Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Συνέπειες Μάρκετινγκ από τη φύση των προϊόντων

Συνέπειες Μάρκετινγκ από τη φύση των προϊόντων
Η δυνατότητα αναγνώρισης ενός προϊόντος με τις αισθήσεις, έχει ορισμένες πολύ συγκεκριμένες επιπτώσεις στην προσπάθεια μάρκετινγκ των προϊόντων.
1.Μια πρώτη και εμφανής συνέπεια είναι η ευκολία που έχει ο παραγωγός ενός προϊόντος να το περιγράψει στον υποψήφιο αγοραστή. Μάλιστα, για το σκοπό αυτό έχει αρκετές εναλλακτικές δυνατότητες. Ο παραγωγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ:
·         του δειγματισμού του προϊόντος,
·         της χρήσης φωτογραφιών και εικόνων του προϊόντος,
·         της λεκτικής περιγραφής του ή      
·         οποιουδήποτε συνδυασμού των εναλλακτικών αυτών προτάσεων.
2.Μια δεύτερη συνέπεια των φυσικών χαρακτηριστικών των προϊόντων στις προσπάθειες μάρκετινγκ της επιχείρησης είναι το σχετικά χαμηλό ρίσκο που αισθάνεται ο υποψήφιος αγοραστής του –γεγονός που συναρτάται άμεσα και από την αυξημένη δυνατότητα περιγραφής του προϊόντος– αναφορικά με την απόφαση να αγοράσει ή όχι το προϊόν που του προτείνεται. Καθώς ο υποψήφιος αγοραστής έχει τη δυνατότητα να αναγνωρίσει το προτεινόμενο προϊόν με τις αισθήσεις του, του είναι σχετικά εύκολο να κάνει μια πρώτη αξιολόγηση του βαθμού στον οποίο το συγκεκριμένο προϊόν είναι σε θέση να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες για τις οποίες ενδιαφέρεται να το αγοράσει. Οι εναλλακτικοί χρωματικοί συνδυασμοί, για παράδειγμα, των επίπλων κουζίνας επιτρέπουν στον καταναλωτή να αξιολογήσει αν τα έπιπλα που σκέφτεται να αγοράσει είναι κατάλληλα για το αισθητικό αποτέλεσμα που επιδιώκει να δημιουργήσει στο σπίτι του. Επιπλέον, το ξύλο που έχει χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή των επίπλων τού δίνει μια εκτίμηση της ποιότητας και της αντοχής στο χρόνο που θα έχουν τα έπιπλά του.
3.Τέλος, μια τρίτη άμεση συνέπεια είναι η δυνατότητα δημιουργίας αποθεμάτων του συγκεκριμένου προϊόντος που παράγει ένας παραγωγός. Η δυνατότητα αυτή επιτρέπει στον παραγωγό του προϊόντος να διοικεί με επιτυχία και αποτελεσματικότητα τη ζήτηση για τα προϊόντα του, αφού ένας σωστός προγραμματισμός της παραγωγικής διαδικασίας σε συνδυασμό με την αποθηκευτική του δυναμικότητα του εξασφαλίζουν το «ταίριασμα» της ζήτησης με τις παραχθείσες ποσότητες του προϊόντος.

Μάρκετινγκ Προϊόντων

Μάρκετινγκ Προϊόντων
Η αϋλότητα είναι ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του μάρκετινγκ υπηρεσιών. Είναι λοιπόν δυνατόν να εμπεριέχεται ως χαρακτηριστικό και στα προϊόντα; Ας εξετάσουμε τις έννοιες αναλυτικά και μέσα από συγκεκριμένα παραδείγματα.
Ο PKotler ορίζει το προϊόν ως το καθετί που μπορεί να προσφερθεί σε μια αγορά, για να προσελκύσει την προσοχή, να αποκτηθεί, να χρησιμοποιηθεί ή να καταναλωθεί και να ικανοποιήσει μια επιθυμία ή ανάγκη.
Η έννοια του προϊόντος από οικονομικής άποψης: προϊόν είναι το σύνολο των υλικών χαρακτηριστικών, που προκύπτει μέσα από την παραγωγική διαδικασία ως χειροπιαστό αποτέλεσμα και εμπεριέχει κάποια προστιθέμενη αξία. Η προστιθέμενη αυτή αξία είναι αποτέλεσμα:
  • του κόστους των πρώτων υλών που χρησιμοποιήθηκαν για την παραγωγή του,
  • του κόστους εργασίας που χρειάστηκε σε όλα τα στάδια της κατασκευής του από το σχεδιασμό και την ανάπτυξη μέχρι την έναρξη της ίδιας της παραγωγικής διαδικασίας,
  • του κόστους των πάγιων περιουσιακών στοιχείων (κτίρια, μηχανήματα κ.λπ.) που χρησιμοποιήθηκαν στα αντίστοιχα στάδια καθώς και
  • του κόστους των κεφαλαίων που η επιχείρηση χρησιμοποιεί για την παραγωγή του συγκεκριμένου προϊόντος.
Από φυσιολογικής πλευράς, το προϊόν έχει:
  • συγκεκριμένη μορφή και χαρακτηριστικά (σχήμα, χρώμα κ.λπ.),
  • συγκεκριμένες τεχνικές προδιαγραφές και όρια λειτουργίας,
  • είναι συγκρίσιμο με άλλα ευθέως ανταγωνιστικά ή υποκατάστατά του,
  • μπορεί να αποθηκευτεί για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα,
  • μπορεί να μεταφερθεί,
  • μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν και όπου ο αγοραστής του κρίνει ότι η χρήση του συγκεκριμένου προϊόντος θα τον εξυπηρετούσε,
  • γενικότερα είναι ένα αντικείμενο το οποίο ο άνθρωπος μπορεί να αντιληφθεί με περισσότερες από δύο αισθήσεις κάθε φορά.