==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Top 10 Global Consumer Trend for 2016 - Παγκόσμιες Καταναλωτικές Τάσεις 2016

Παγκόσμιες Καταναλωτικές Τάσεις 2016: Τι ζητούν οι καταναλωτές και τι μπορούμε να τους προσφέρουμε
Όποιος βγάζει στην αγορά ένα προϊόν/υπηρεσία, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο ανήκει, θέλει το «δημιούργημά» του να γίνει αγαπητό, να το εκτιμήσει ο κόσμος, και τελικά να το αγοράσει.
Κι αυτό είναι φυσιολογικό και λογικό γιατί όλοι μας ζούμε μέσα σε μια κοινωνία, είμαστε κοινωνικά όντα, θέλουμε να μοιραζόμαστε με τους υπόλοιπους ανθρώπους τη δουλειά μας και αυτή να γίνεται αποδεκτή για να νιώθουμε τελικά ικανοποιημένοι και ψυχικά αλλά και υλικά (πρέπει να ζήσουμε κιόλας!)
Στην προσπάθειά μας να κάνουμε το προϊόν/υπηρεσία μας γνωστό, χρησιμοποιούμε διάφορα σύγχρονα εργαλεία όπως πχ. το digital marketing, καθώς και τα δεδομένα που συλλέγουμε από την αγορά σχετικά με τις προτιμήσεις των ανθρώπων, τα θέλω τους, τις ανάγκες τους και τα προβλήματά τους.
Η «μαγκιά», όπως λέει και ένας συνεργάτης μου (πελάτης μου), είναι να «ακούς» τους ανθρώπους, να τους κατανοείς και να ανακαλύπτεις πριν από τους ίδιους τις ανάγκες τους και έτσι να τους προσφέρεις λύσεις που τους βοηθούν, τους υποστηρίζουν, τους κάνουν τη ζωή πιο εύκολη αλλά και πιο ποιοτική. Και οι λύσεις αυτές, προσθέτω εγώ, θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους και τα μεγάλα προβλήματα που αντιμετωπίζει στο σύνολό της η ανθρωπότητα όπως η καταστροφή του φυσικού περιβάλλοντος αλλά και οι οικονομικο-κοινωνικές κρίσεις.
Η πρόκληση μεγάλη! Απαιτούνται δημιουργικές λύσεις!
Και γι’ αυτό χρειαζόμαστε και τη βοήθεια των δεδομένων και των τάσεων που καταγράφονται και δημοσιοποιούνται από διάφορες εταιρείες που διεξάγουν έρευνες αγοράς.
Μια τέτοια έρευνα εκπονήθηκε από την εταιρεία
 Euromonitor International, την οποία θεωρώ και αρκετά αξιόπιστη, με τίτλο: «Top 10 Global Consumer Trends for 2016». Τη διάβασα λοιπόν και σας μεταφέρω περιληπτικά τις δέκα (10) αυτές τάσεις που καλό είναι να τις λάβουμε υπόψη μας, γιατί εκτός του feeling που έχουμε για μια ιδέα μας και εκτός των βιωματικών μας γνώσεων, χρειαζόμαστε και στοιχεία τα οποία μας πληροφορούν και μας βοηθούν να πάρουμε πιο στοχευμένες αποφάσεις.
Tα 10
top καταναλωτικά trends:
Τάση Νο 1: Ο Αγνωστικιστής Καταναλωτής
Πρόκειται για έναν άνθρωπο που έχει χτυπηθεί από την οικονομική κρίση, είναι πολύ καλά ενημερωμένος, χρησιμοποιεί όλα τα μέσα που του δίνονται για να συγκρίνει τιμές και δεν νοιάζεται τόσο πολύ για τις ετικέτες και τα «γνωστά» brands. Νοιάζεται για την αξία ενός προϊόντος/υπηρεσίας, όχι όμως πάντα σε επίπεδο τιμής. Ψάχνει τις ευκαιρίες αλλά παράλληλα απαιτεί και την ποιότητα. Είναι προσεκτικός για το πώς ξοδεύει τα χρήματά του, όμως διασκεδάζει με το να αγοράζει προϊόντα που τον εμπνέουν. Λατρεύει να ανακαλύπτει άγνωστα αλλά ποιοτικά προϊόντα, να ανακαλύπτει brands τα οποία δε διαφημίζονται. Θέλει μέσα από τις επιλογές του να αισθάνεται ότι ανήκει σε κάτι μεγαλύτερο από τον ίδιο. Θέλει προϊόντα προηγμένα, που παράγονται αειφορικά σεβόμενα το περιβάλλον, με κάποια έκπτωση, ενώ παράλληλα είναι και στυλάτα και παράγονται και τοπικά.
Τάση Νο 2: Χρόνος Αγοράς
Πολλές φορές το να κερδίσεις χρόνο συνδέεται άμεσα με το να αγοράσεις χρόνο. Οι καταναλωτές προσπαθούν να κάνουν outsourcing διάφορες πτυχές της καθημερινής τους ζωής ώστε να έχουν ποιοτικό ελεύθερο χρόνο. Επίσης, αγοράζουν από τα καταστήματα της γειτονιάς τους ή κάνουν αγορές online για τον ίδιο λόγο. Το 68% των Νοτιοκορεατών και το 59% των Κινέζων θεωρούν ότι η ποιότητα ζωής συνδέεται με το πόσο ελεύθερο χρόνο έχει κάποιος και όχι με την αγοραστική του δύναμη. Έτσι, χρησιμοποιούν εφαρμογές όπως το HotelByDay, αγοράζουν προηγμένες συσκευές που τους επιτρέπουν να κάνουν τις δουλειές τους πιο γρήγορα, και επιλέγουν να αγοράσουν τις λεγόμενες «life-arrangers» υπηρεσίες μέσω διαδικτύου για να κάνει κάποιος άλλος τις δουλειές του σπιτιού για αυτούς ή να πάρει κάποιος άλλος τα παιδιά τους από το σχολείο. Επίσης κάνουν χρήση του SaaS-Software as a Service «Sincola» για να ενημερώνονται με sms ώστε να αποφύγουν τις ουρές. Τέλος, ο σύγχρονος καταναλωτής ζητάει 24ωρή/7ήμερη εξυπηρέτηση από τις εταιρείες ώστε να λύνει τα προβλήματά του γρήγορα και άμεσα. Και επειδή λόγω έλλειψης χρόνου οι άνθρωποι κοιμούνται λιγότερο τα τελευταία χρόνια, αγοράζουν προϊόντα σαν το «NightMilk», το οποίο είναι γάλα που το αρμέγουν βράδυ για να περιέχει περισσότερες ορμόνες ύπνου, όπως η μελατονίνη.
Τάση Νο 3: Γήρανση του Πληθυσμού
Οι καταναλωτές που ανήκουν στην ώριμη ηλικία αποτελούν μία τεράστια αγορά αν και η αγοραστική τους δύναμη ποικίλει. Το 2016 αναμένεται ο πληθυσμός των ανθρώπων ηλικίας 65+ να αγγίξει τα 626 εκατομμύρια σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτοί οι άνθρωποι είναι πλέον ιδιαίτερα ενεργητικοί, δουλεύουν, ταξιδεύουν και ενδιαφέρονται για την ευεξία τους. Αγοράζουν υπηρεσίας υγείας, μετακινούνται σε περιοχές ή/και άλλες χώρες όπου μπορούν να ζήσουν πιο άνετα με τα λεφτά που διαθέτουν, αγοράζουν συσκευές προηγμένης τεχνολογίας. Επιλέγουν να κάνουν ταξίδια του σαββατοκύριακου ή κρουαζιέρες, και αυτοί που έχουν χρήματα, αρέσκονται να αγοράζουν ακριβά ρούχα. Για αυτό άλλωστε και πολλές εταιρείες άρχισαν να χρησιμοποιούν για μοντέλα ώριμες κυρίες ή/και κυρίους. Χρησιμοποιούν τη σύγχρονη τεχνολογία για να βρίσκονται σε επαφή με τα παιδιά και τα εγγόνια τους, να παρακολουθούν την κατάσταση της υγείας τους, να ενημερώνονται από διάφορα websites, να έχουν εκπτώσεις στις αγορές τους αν χρησιμοποιούν τα social media και για να παίζουν παιχνίδια τα οποία θεωρούνται «mental gymnasiums». Τα ρομπότ που λειτουργούν ως caregivers θα παρουσιάσουν άνθιση. 1000 κομμάτια του ρομπότ «Pepper» πουλήθηκαν την πρώτη κιόλας μέρα της εισαγωγής του στην αγορά της Ιαπωνίας.
Τάση Νο 4: Οι Changemakers
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι καταναλωτές είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένοι σε θέματα που αφορούν την προστασία των φυσικών πόρων καθώς και σε θέματα που αφορούν την παροχή βοήθειας σε ευάλωτες κοινωνικά ομάδες. Οι Millennials έχουν μία ισχυρή θέληση να διορθώσουν τα κακώς κείμενα των προηγούμενων γενεών. Δημιουργούνται εταιρείες οι οποίες θέλουν να συμβάλλουν σε θετικές κοινωνικο-οικονομικές αλλαγές και διαμορφώνουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα αντίστοιχα. Ένα website στην Ολλανδία βοηθάει τους μετανάστες να βρουν στέγη. Η Change.org με 135 εκατομμύρια συνδρομητές από 196 χώρες του κόσμου, αναπτύσσει καμπάνιες, κινητοποιεί ανθρώπους και συνεργάζεται με εκείνους που παίρνουν αποφάσεις για να βρεθούν αποτελεσματικές λύσεις σε παγκόσμια προβλήματα. Αυτή η τάση έχει επηρεάσει και τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης, δημιουργώντας αυτό που ονομάζεται «Solution Journalism». Μικρές δωρεές λίγων χρημάτων κάνουν τη διαφορά σε αντίθεση με τις μεγάλες φιλανθρωπίες. Οι άνθρωποι πλέον νοιάζονται και το εκδηλώνουν με κάθε τρόπο αξιοποιώντας τη σύγχρονη τεχνολογία. Το «Sharing Economy» θα συνεχίσει να εξαπλώνεται όπως και η «Κοινωνική Οικονομία». Οι εταιρείες δημιουργούν κοινότητες και τα προϊόντα τους λειτουργούν υποστηρικτικά στον σκοπό τους.
Τάση Νο 5: Gender Blurring (Η «Θολούρα» των Φύλων)
Πολλοί άνθρωποι πλέον αλλάζουν φύλο. Οι ομοφυλοφιλικές σχέσεις γίνονται όλο και περισσότερο αποδεκτές σε παγκόσμιο επίπεδο. Το να είσαι γυναίκα με ανδρικές συμπεριφορές είναι κάτι το οποίο δεν μας ξαφνιάζει πια. Οι εταιρείες παράγουν προϊόντα τα οποία τα ονομάζουν «gender-neutral». Η Amazon δε διαχωρίζει τα παιδικά παιχνίδια σε αγορίστικα και κοριτσίστικα. Η Airfix παράγει συναρμολογούμενα μοντέλα και για κορίτσια που θέλουν να γίνουν επιστήμονες. Η Target δε διαχωρίζει πλέον τα τμήματα στα μαγαζιά της με βάση το φύλο. Τα στερεότυπα άρχισαν να καταρρέουν. Το «ανδρόγυνο» στυλ έχει επικρατήσει στη μόδα και αυτή η τάση θα συνεχιστεί.
Τάση Νο 6: Το «Πράσινο» Φαγητό
Οι άνθρωποι, μέσα στο 2016, θα «πρασινίσουν» τη διατροφή τους. Όλο και περισσότεροι μειώνουν τα απορρίμματα που προέρχονται από το φαγητό τους και αποφεύγουν με κάθε τρόπο να τρέφονται με ανθυγιεινά φαγητά. Επιθυμούν να αγοράζουν τοπικά παραγόμενα αγροδιατροφικά προϊόντα, εποχιακά και βιολογικά. Επιλέγουν συνειδητά τα «άσχημα» λαχανικά και απαιτούν διαφάνεια στην αλυσίδα αξίας των παραγόμενων προϊόντων. Το πώς επιλέγει να τρέφεται κάποιος θα αποτελεί ιδεολογικό θέμα. Υπηρεσίες που παραδίδουν στο σπίτι υγιεινά πιάτα, κρέας που παράγεται από ζώα που εκτρέφονται «ηθικά», οι αστικοί κήποι, τα farmersmarkets και τα organic markets ήρθαν για να μείνουν αλλά και για να διευρυνθούν.
Τάση Νο 7: Ευεξία
Οι καταναλωτές δεν νοιάζονται πια μόνο για τη σωματική τους υγεία. Τα βιβλία, οι εφαρμογές για τις smart συσκευές, τα τουριστικά προϊόντα, οι εναλλακτικοί τρόποι εκγύμνασης και διάφορες άλλες υπηρεσίες που προωθούν την ισορροπία νου και σώματος, την ολιστική αντιμετώπιση των ασθενειών και των διαταραχών καθώς και τη μείωση του στρες θα ζητιούνται όλο και περισσότερο. Και όχι μόνο σε ατομικό επίπεδο. Οι άνθρωποι νοιάζονται και για το διπλανό τους. Υπηρεσίες «μαζικής» θεραπείας, σαν αυτές που προσφέρονται από το «Panoply» θα παρέχονται όλο και πιο συχνά.
Τάση Νο 8: Ο Υπερ-συνδεδεμένος Καταναλωτής
Περίπου ο μισός πληθυσμός της γης είναι συνδεδεμένος στο internet. Αναμένεται το 2016 ο αριθμός των χρηστών του διαδικτύου να αγγίξει τα 3 δισεκατομμύρια. Παράλληλα με τη «φυσική» ζωή, ζούμε και μία digital-virtual ζωή, η οποία όμως έχει μπει στο μικροσκόπιο σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις που έχει σε παιδιά και ενήλικες. Οι απαιτήσεις των καταναλωτών από τη λέξη «smart» είναι μεγάλες. Τα smartphones μας συντροφεύουν παντού και θεωρούνται τα επικρατέστερα «εργαλεία» για την πληρωμή λογαριασμών. Το texting, ειδικά για τους εφήβους είναι must και μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνει τις ακαδημαϊκές τους αποδόσεις. Ο εθισμός του smartphone αποτελεί πλέον μία μεγάλη πρόκληση. Έτσι, έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται η απαγόρευση χρήσης των κινητών τηλεφώνων σε διάφορους χώρους/καταστήματα όπως σε πολλές δημόσιες πισίνες της Σουηδίας και σε αρκετά καφέ των ΗΠΑ. Πολλοί γονείς νοιάζονται και συλλέγουν πληροφορίες ή μπλογκάρουν γιατί ανησυχούν για το φαινόμενο «Vampire Kids»-τα παιδιά χάνουν τον ύπνο τους γιατί ασχολούνται με διάφορα gadgets. Πολλές μελέτες αποδεικνύουν ότι ο υπερ-συνδεδεμένος χρήστης, ναι μεν είναι πολύ πληροφορημένος, όμως ταυτόχρονα κινδυνεύει η ψυχική του και η σωματική του υγεία. Έτσι, προϊόντα/υπηρεσίες που θα μετατρέπουν το ψηφιοποιημένο άνθρωπο σε αναλογικό και που θα δίνουν λύσεις στα προαναφερόμενα προβλήματα θα είναι άμεσα αποδεκτά. Μέσα στο 2015 αυξήθηκε ο αριθμός των «φυσικών» βιβλιοπωλείων στις ΗΠΑ (τώρα ανοίγει και η Amazon αλυσίδα από δαύτα). Τα «αναλογικά» προϊόντα επανέρχονται ως luxury goods. Στη Χιλή έχει αναπτυχθεί η εφαρμογή «Osss» που υπόσχεται να δημιουργήσει μία κοινότητα ανθρώπων που θέλουν να «αποσυνδεθούν» προκειμένου να συνδεθούν μεταξύ τους με τον παραδοσιακό, φυσικό τρόπο. Το προϊόν «NoPhone» που χρηματοδοτήθηκε από το Kickstarter είναι ένα ψεύτικο τηλέφωνο που βοηθάει στην απεξάρτηση από το αληθινό smartphone.
Τάση Νο 9: Shopping for Control (Η αγορά της ασφάλειας και του ελέγχου)
Διάφορα παγκόσμια γεγονότα, η ανησυχία για την προσωπική μας ασφάλεια και η οικονομική πίεση οδηγεί πολλούς καταναλωτές να θέλουν να έχουν περισσότερο έλεγχο της ζωής τους και έτσι μπαίνουν στη διαδικασία να τον αγοράζουν (αυτό είναι συνέπεια του κορπορατισμού όπως θα αναλύσω σε επόμενό μου post… παίζονται πολλά λεφτά… so stay tuned!) Αυτή η ανασφάλεια και ο φόβος (που μας τον ενισχύουν γιατί έτσι τους συμφέρει) οδηγούν στην αγορά συστημάτων που εγκαθίστανται σε συσκευές τηλεφώνου και σε Η/Υ ώστε πχ. να ελέγχουν οι γονείς τα παιδιά τους. Ζούμε στην εποχή του «Big Brother». Συστήματα που χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία του «Έξυπνου Σπιτιού» αγοράζονται μαζικά και παράλληλα δημιουργούνται τα «Internet of Things» χωριά. Αγοράζουμε πλέον ασφάλεια μέσω των ασφαλών τροφίμων, συστημάτων ασφάλειας για τα σπίτια μας και προστασίας της ιδιωτικότητάς μας, αυτοκίνητα που είναι ασφαλή για το περιβάλλον. Η θέληση για πλήρη έλεγχο της ζωής μας και των δράσεών μας θα οδηγήσει σε αύξηση των online αγορών κατά 16,3% το 2016.
Τάση Νο 10: Οι Singles
Οι singles, έχοντας λιγότερες υποχρεώσεις και περισσότερα χρήματα να ξοδέψουν, αποτελούν ένα πολλά υποσχόμενο target group για αυθεντικά και luxurious προϊόντα/υπηρεσίες όπως τα «subscription boxes»-κουτιά που περιέχουν συνδυασμό προΪόντων τροφίμων, snacks για ανθρώπους και για κατοικίδια, προϊόντων κοσμετολογίας και προσωπικής περιποίησης, ειδών γραφείου κ.ά. που τα βρίσκεις μπροστά στην πόρτα σου. Επίσης, αυτοί οι «μόνοι» άνθρωποι κάνουν πολλά ταξίδια, ανοίγοντας την αγορά για παροχή ιδιαίτερων υπηρεσιών που θα τους παρέχουν ιδιαίτερες εμπειρίες. Ξοδεύουν αρκετά χρήματα για παιδιά συγγενών τους τόσο για να τους αγοράσουν παιχνίδια ή ρούχα αλλά και για να ταξιδέψουν μαζί τους (θείες με ανίψια). Πολλοί από τους singles είναι οι γνωστοί «yuccies», νέοι κάτω των 35 που ασχολούνται με την τέχνη αλλά και με το design, κερδίζουν αρκετά χρήματα, ζούνε μια «εναλλακτική» αλλά «καλή» ζωή, μοιράζονται δημιουργικούς χώρους, και μαζεύονται έτσι πολλοί «solopreneurs» και δημιουργούν. Τέλος, αυτοί οι άνθρωποι τρώνε συνήθως σε trendy εστιατόρια και όχι στο σπίτι τους.

Πηγή: Daphne Kasriel-Alexander, 2016. «Top 10 Global Consumer Trends for 2016». Euromonitor International.
Δημοσιεύτηκε στο epixeiro.gr


Paypal -Τρόποι που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις online πωλήσεις σας

Τρόποι που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις @online πωλήσεις σας
Στο ηλεκτρονικό εμπόριο και συγκεκριμένα σε μια επιτυχημένη online επιχείρηση (e-shop) εκτός από τα προσφερόμενα προϊόντα και τις υπηρεσίες υψηλής ποιότητας σημαντικός παράγοντας για την ικανοποίηση των πελατών είναι και ο τρόπος αναζήτησης δυνατότητας πληρωμής. Ο συνδυασμός αυτών των προϋποθέσεων αυξάνεται η αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης και δημιουργείτε ακόμα πιο πιστή πελατειακή βάση. Αυτό για να το πετύχετε χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες τεχνικές:
@Χτίστε σχέσεις εμπιστοσύνης στην online επιχείρησή σας
Ενισχύστε την εμπιστοσύνη της εταιρείας σας με την εμφανή ένδειξη στην ιστοσελίδα σας των σημάτων ασφαλείας, προστασίας απορρήτου και πιστοποίησης της επιχείρησής σας. Οι καταναλωτές δεν εμπιστεύονται ιστοσελίδες, για τις οποίες δεν αισθάνονται ασφάλεια κατά την επεξεργασία των οικονομικών στοιχείων τους, με το 30% περίπου να εγκαταλείπει το ηλεκτρονικό καλάθι, πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Η αξιοπιστία της εταιρικής σας  ιστοσελίδας ηλεκτρονικού εμπορίου e-shop από την μια δημιουργεί:
α)το αίσθημα της σιγουριάς και ασφάλειας στην ηλεκτρονική συναλλαγή τους,
β)την ασφάλεια και προστασία των προσωπικών δεδομένων τους.
@Μελετήστε και εφαρμόστε την τεχνική SEO
Τα προϊόντα-υπηρεσίες σας πρέπει να εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης – ευρέως γνωστή ως βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανές αναζήτησης ή SEO. Για να το πετύχετε, δημιουργήστε περιεκτικά tags και περιγραφές σε όλα τα κείμενα της ιστοσελίδας σας. Απλοποιώντας τα URLS, μπορείτε επίσης να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίζουν την ιστοσελίδα σας.
@Βελτιστοποιήστε την ολοκλήρωση παραγγελίας-checkout
Στις  online πωλήσεις η εγκατάλειψη του καλαθιού αγορών. υπολογίζεται πως το ποσοστό εγκατάλειψης του καλαθιού αγγίζει το 70%. Βελτιώστε την διαδικασία του checkout, κάνοντάς την πιο φιλική προς τον πελάτη. Ανάμεσά τους, συγκαταλέγονται η μείωση των περιττών βημάτων για το checkout, η επιλογή πολλαπλών επιλογών πληρωμής, καθώς και η μη αναγκαστικά απαραίτητη δημιουργία λογαριασμού από την πλευρά των αγοραστών.
@Προσελκύστε πελάτες με το remarketing
Remarketing είναι η αναζητήσει προϊόντων online στο e-shop σας από τους υποψήφιους αγοραστές-πελάτες σε παρελθόντα χρόνο. Έπειτα βλέπουν διαφημίσεις για το συγκεκριμένο αυτό προϊόν ή την επιχείρηση σε μια άλλη ιστοσελίδα που επισκέπτονται αργότερα ή την ίδια ημέρα. Είναι μια τακτική για να επανακτήσετε την προσοχή των αγοραστών που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον προς το προϊόν και την επιχείρησή σας, υπενθυμίζοντάς τους ότι μπορούν να επιστρέψουν και να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους.
@Επεκταθείτε παγκοσμίως
Οι ευκολότερες επιλογές αναζήτησης προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου της πληρωμής και αποστολής τους, οι καταναλωτές δεν περιορίζονται πλέον σε αγορές εντός των συνόρων της χώρας τους. Προωθήστε την ιστοσελίδα σας αναζητώντας νέους πελάτες από το εξωτερικό, είναι μια έρευνα αγοράς για να έχετε μια εικόνα ποιες χώρες αγοράζουν από εσάς και τι προϊόντα αγοράζουν. Κατόπιν, δοκιμάστε να πουλήσετε παρόμοια προϊόντα στις αγορές αυτές, είτε μέσω της δικής σας ιστοσελίδας, είτε σε μια καθιερωμένη online αγορά όπως το eBay.
@Προσφορά δωρεάν μεταφορικών
Έρευνα έχει αποδείξει επανειλημμένα ότι τα δωρεάν ή με έκπτωση μεταφορικά επηρεάζουν σημαντικά τους online αγοραστές. Έξι στους δέκα χρήστες του διαδικτύου που ερωτήθηκαν, θα πλήρωναν για αυθημερόν παράδοση, εφ’ όσον ήταν διαθέσιμη. Προσφέροντας εντελώς δωρεάν μεταφορικά, ή εναλλακτικά, με την παροχή ανάλογων κινήτρων ανά στόχο πωλήσεων (π.χ., Δωρεάν Μεταφορικά για αγορές άνω των 50€), μπορείτε να επηρεάσετε θετικά τις πωλήσεις σας.
@Δώστε προτεραιότητα στις κινητές συσκευές
Οι εμπορικές online συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω κινητών συσκευών, όπως τα smartphones και τα tablets, έχουν ταχεία ανάπτυξη και αναμένεται να ξεπεράσουν πολύ σύντομα εκείνες από desktop και laptop. Βάλτε ως πρωταρχικό στόχο της online επιχείρησης σας (e-shopτις λύσεις για κινητές συσκευές. Φροντίστε να ενεργοποιήσετε εύκολα μια ιστοσελίδα και την εμπειρία checkout, προσφέροντας μια γρήγορη και ικανοποιητική αγοραστική εμπειρία στον πελάτη σας, ανεξαρτήτως αν οι πελάτες σας την πραγματοποιούν από σταθερές συσκευές (desktop/laptop), ή από κινητές (mobile/tablet).

information technology engineer - developer

Τρίτη 6 Δεκεμβρίου 2016

Ο μάνατζερ είναι και ηγέτης

Είναι κάτι πιο πολύ από βέβαιο ότι στον σύγχρονο κόσμο των επιχειρήσεων η συνύπαρξη των 2 εννοιών, «manager» και «ηγέτης», έχουν πάρει θέση όχι ως αντίπαλες έννοιες και λειτουργίες, αλλά ως έννοιες στρατηγικής σημασίας συνύπαρξης. Η σύγχρονη μορφή των επιχειρήσεων απαιτεί όχι διαχωρισμό αλλά συνύπαρξη των δύο ρόλων «manager» και «ηγέτης» και φυσικά με την ιδεατή προσέγγιση στο ίδιο άτομο. Απαραίτητες βέβαια προϋποθέσεις, η πολλή σκληρή δουλειά πάνω και στους δυο ρόλους, μέσα από διαρκή επιμόρφωση, έστω και εάν αυτή η σε βάθος μόρφωση, ειδικά σε επίπεδα ηγεσίας, πολλές φορές είναι επώδυνη για τον ενδιαφερόμενο, κυρίως όταν εμπλέκονται έννοιες που άπτονται της ανάπτυξης της συναισθηματικής νοημοσύνης που είναι απαραίτητο και κυρίαρχο στοιχείο για την ανάδειξη του ηγέτη και των ικανοτήτων του.
Σύμφωνα με τον Abraham Maslow (1962) «Τείνουμε να φοβόμαστε κάθε γνώση που θα μας έκανε να μισήσουμε τον εαυτό μας ή να αισθανθούμε κατώτεροι, αδύναμοι, ανίκανοι. Προστατεύουμε τον εαυτό μας με καταπίεση ή άλλους μηχανισμούς άμυνας, που αποτελούν ουσιαστικά τεχνικές για να αποφύγουμε τη δυσάρεστη αλήθεια».
Τι πρέπει να ξέρει κάθε μάνατζερ για να είναι και ηγέτης. Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που τους κάνουν να ξεχωρίζουν;
Συχνά οι άνθρωποι μπερδεύουν την ηγεσία με τη διοίκηση. Τα δύο αυτά καθήκοντα απαιτούν τις ίδιες ιδιότητες, αλλά δεν είναι συνώνυμα. Και η αλήθεια είναι ότι δεν είναι κάθε μάνατζερ αυτομάτως και ηγέτης, και συχνά αυτό φαίνεται από τα αποτελέσματα.
Οι μάνατζερ που αναδεικνύονται σε καλούς ηγέτες είναι εκείνοι που διαθέτουν όχι μόνο εξειδικευμένη τεχνική γνώση, αλλά και την ικανότητα να εμπνέουν άλλους προς την κατεύθυνση υλοποίησης ενός κοινού στόχου.
Γι’ αυτό και είναι σημαντικό να γνωρίζετε τις δεξιότητές σας προτού αποφασίσετε αν σας ταιριάζει ένας διοικητικός ρόλος. Συγκεκριμένα, ένας καλός μάνατζερ:
Κατανοεί και επιλύει προβλήματα που δεν είναι μόνο δικά του
Ένα από τα πρώτα μαθήματα που λαμβάνετε ως μάνατζερ είναι ότι η δουλειά σας πλέον αφορά την επίλυση όχι μόνο των δικών σας προβλημάτων, αλλά και των προβλημάτων των ανωτέρων σας. Η επίγνωση αυτού του πράγματος θα σας επιτρέψει να συζητάτε γύρω από την επιχείρηση σε στρατηγικό επίπεδο, και με μεγαλύτερη κατανόηση των σχετικών ζητημάτων εκ μέρους σας. Επίσης, καλό είναι να διαβάζετε επιχειρηματικές ειδήσεις για να κατανοείτε τις ευρύτερες τάσεις της αγοράς και της οικονομίας, αντί να εστιάζετε μόνο στον δικό σας τομέα.
Εξοικειώνεται με τη συναισθηματική νοημοσύνη
Η επιτυχημένη επιτέλεση του ρόλου του μάνατζερ απαιτεί συναισθηματική νοημοσύνη. Ο όρος αυτός περιλαμβάνει τις δεξιότητες που σας επιτρέπουν να αναγνωρίζετε συναισθήματα και να τα χρησιμοποιείτε για να κατευθύνετε τη συμπεριφορά σας. Η εκμετάλλευση της συναισθηματικής νοημοσύνης μπορεί να είναι ένα πανίσχυρο εργαλείο για να διατηρείτε τους εργαζομένους σας αφοσιωμένους και ενεργούς.
Μαθαίνει να καθοδηγεί και όχι να προστάζει
Είναι εξαιρετικά αναποτελεσματικό να καθορίζετε καθετί που κάνει ο κάθε εργαζόμενος. Αντίθετα, αποδίδει πολύ καλύτερα το να ηγείστε. Γι’ αυτό, στόχος σας πρέπει να είναι το να εμπνέετε τους άλλους να σας ακολουθούν, επιτρέποντάς τους παράλληλα να αναπτύσσονται και να αποδίδουν στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο. Οι επιτυχημένοι μάνατζερ είναι αυτοί που αποστασιοποιούνται από το επίπεδο της τακτικής και περνούν στο πεδίο της στρατηγικής· ορίζουν ένα όραμα και εμπνέουν την ομάδα τους. Μοιράζονται εξουσία και ευθύνη, αλλά είναι παράλληλα και εκείνοι που οι ομάδες επιδιώκουν να ακολουθούν.