==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας

TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας

Σκεφτόμαστε πριν ξεκινήσουμε
Πριν ξεκινήσουμε μια Διαφημιστική Καμπάνια, σκεφτόμαστε για ποιο λόγο θέλουμε να την κάνουμε και τι ακριβώς θέλουμε να πετύχουμε.
Θέτουμε τα εξής ερωτήματα:
Θέλουμε να παρουσιάσουμε ένα νέο ή παλαιό προϊόν;
Θέλουμε να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης μας;
Θέλουμε να προωθήσουμε μια νέα προσφορά;
Σε ποιους θα απευθύνεται η διαφημιστική μας καμπάνια
Αφού τα σκεφτήκαμε και αποφασίσαμε ότι θα  πραγματοποιήσουμε την διαφημιστική μας καμπάνια τώρα θα πρέπει να αποφασίσουμε σε ποια αγορά θέλουμε να απευθυνθούμε. «Αγορά Στόχος». Αναζητούμε, προσδιορίζουμε και στοχεύουμε τον νέο υποψήφιο αγοραστή, τον  ιδανικό πελάτη  που θέλουμε να απευθυνθούμε.
Ποιο μήνυμα θέλουμε να περάσουμε στην διαφημιστική μας καμπάνια
Τι θέλουμε να πούμε μέσα από την διαφήμιση μας; Το μήνυμα της διαφήμισης πρέπει να είναι σαφές και ξεκάθαρο. Οι δυνητικοί μας πελάτες πριν αγοράσουν συνήθως κάνουν τις εξής ερωτήσεις:
Γιατί να το αγοράσω αυτό;
Γιατί να το αγοράσω από εσένα;
Απαντάμε σε αυτές τις ερωτήσεις
Σωστό μέσο διαφήμισης
Όταν γνωρίζουμε την «αγορά στόχο» που επιλέγουμε  να απευθυνθούμε  απαντάμε στις εξής ερωτήσεις:
Ποιες εφημερίδες και περιοδικά είναι πιθανότερο να διαβάζουν; 
Ποιες εκπομπές είναι πιθανόν παρακολουθούν στην τηλεόραση και στα ραδιόφωνα είναι το πιθανότερο να ακούν; 
Ποια website επισκέπτονται καθημερινά; 
Ποια Social Media χρησιμοποιούν, facebook, instagramgoogle, κ.α.;
Που συχνάζουν; 
Το μήνυμα το γράφουμε απλά όπως μιλάμε
Αποφύγουμε τεχνικές ορολογίες και λέξεις που θα εντυπωσιάσουν. Υπάρχει κίνδυνος να μπερδέψουμε τους υποψήφιους δυνητικούς πελάτες μας. Οι πλειοψηφία των ανθρώπων διαβάζουν με τον τρόπο που μιλούν.
Πουλάμε λύσεις όχι προϊόντα
Οι υποψήφιοι νέοι και παλαιοί δυνητικοί πελάτες μας ψάχνουν λύσεις στα προβλήματα τους. Τους ενδιαφέρει το προϊόν και η επιχείρησή μας  όταν μπορούν να βρουν σε αυτή, την καλύτερη δυνατή λύση στο πρόβλημα τους, όσο ποιο φθηνά και γρήγορα γίνεται. Να θυμόμαστε ότι το προϊόν μας είναι ανάμεσα σε αυτούς και την λύση που ψάχνουν και η οποία τους κοστίζει χρήματα! Για τον λόγο αυτό βρίσκουμε τις λύσεις που θέλουν οι πελάτες μας και γράφουμε στην διαφήμιση μας τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να τους καλύψουμε.
Η επικεφαλίδα της διαφήμισης θέλει χρόνο και σκέψη
Η διαφημιστική μας καμπάνια έχει επικεφαλίδα και τις αφιερώνουμε τον χρόνο που της αξίζει ώστε να βρούμε την κατάλληλη. Να έχουμε υπόψη  ότι δε βάζουμε στην κορυφή το logo και τα στοιχεία επικοινωνίας μας. Γράφουμε τίτλο που τραβάει την προσοχή του αναγνώστη. Γράψτε 10 τίτλους και αποφασίζουμε μετά ποιον θα χρησιμοποιήσουμε. Ο τίτλος διαβάζεται έξι με εφτά φορές περισσότερο απ’ ότι η υπόλοιπη διαφήμιση. Ο τίτλος είναι η διαφήμιση της διαφήμισης για αυτό το λόγο δίνουμε μεγάλη σημασία και προσοχή στην επιλογή του.
Προτρέπουμε να ενεργήσουν οι πελάτες μας
Ζητάμε από τους υποψήφιους πελάτες μας, να αλληλεπιδράσουν με τα προϊόντα και την επιχείρηση μας. Τους ζητάμε τους να έρθουν και να αγοράσουν το προϊόν σας. Ζητάμε να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας και να επικοινωνήσουν μαζί μας τηλεφωνικός ή να περάσουν από το επιχείρηση  μας.
Το design στην διαφήμιση να είναι αόρατο
Αναζητούμε να πουλήσουμε και όχι να έχουμε ένα ωραίο design  που θα «κλέβει την παράσταση». Επιλέγουμε την αποτελεσματικότητα από το design. Εάν όλοι κοιτούν το fancy design της διαφήμισης μας, τότε έχει αποτύχει. Δεν θέλουμε να λένε «τι ωραία διαφήμιση». Θέλουμε να πουλήσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρει η επιχείρησή μας. Το σωστό design σε μια διαφήμιση θα πρέπει να είναι αόρατο.  Να αναδεικνύει τα σημεία που πρέπει χωρίς να παίζει τον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Νέες αγοραστικές τάσεις
Οι «αγοραστικές αποφάσεις» των ανθρώπων, βασίζονται στις κοινές αξίες, τον ίδιο τρόπο σκέψης, και τις ίδιες προοπτικές που δημιουργούνται μεταξύ αγοραστή και πωλητή. Στόχος μας η προσαρμογή της διαφημιστικής καμπάνιας μας σε αυτές τις κοινές αξίες και στον τρόπο σκέψης των νέων και παλαιών υποψηφίων πελατών μας.
Κάνουμε μέτρησης των αποτελεσμάτων της διαφήμισης
Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας μια διαφημιστικής καμπάνιας γίνετε μα συνεχής μετρήσεις. Εάν κάνουμε μια καταχώριση της διαφήμισης μας σε ένα οποιοδήποτε μέσο και δεν έχει την ανταπόκριση που επιθυμούσαμε τότες βελτιώνουμε την διαφήμιση μας αλλάζοντας τον τίτλο ή την εικόνα. Τρέχουμε ταυτόχρονα δύο ίδιες διαφημίσεις με διαφορετικό τίτλο σε δύο διαφορετικά μέσα, και με διαφορετικά τηλέφωνα επικοινωνίας. βλέπουμε ποια δουλεύει καλύτερα. Στο internet η μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισης είναι ευκολότερη, είτε χρησιμοποιώντας το Google Adwords, είτε τις Facebook Ads.
Συμπέρασμα
Υπάρχουν αρκετά ακόμα που θα πρέπει να λάβουμε υπόψη μας όμως εφαρμόζοντας τις παραπάνω συμβουλές, έχουμε κάνει την αρχή  για μια αποτελεσματική καμπάνια διαφήμισης.

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων

Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων

Από τότε που οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να σχηματίζουν ομάδες για να επιτύχουν στόχους, τους οποίους δεν μπορούσαν να επιτύχουν ως άτομα, εμφανίστηκε επιτακτική η ανάγκη της διοίκησης, ώστε να εξασφαλιστεί ο συντονισμός των ατομικών προσπαθειών. Η σημασία της διοίκησης αναγνωρίζεται από την αρχαιότητα με αναφορές που υπάρχουν τόσο σε αιγυπτιακούς παπύρους του 1300 π.χ. όσο και σε αντίστοιχες της αρχαίας Κίνας. Στην αρχαία Ελλάδα, αν και δεν υπάρχουν σαφείς αναφορές και πληροφορίες σχετικά με την εφαρμοζόμενη διοίκηση, στην Αθηναϊκή Δημοκρατία τα συμβούλια, τα λαϊκά δικαστήρια και το συμβούλιο των στρατηγών υποδηλώνουν την ουσιαστική ύπαρξη και την αποτελεσματική εφαρμογή της διοικητικής λειτουργίας. Ο Σωκράτης αναφέρει τη Διοίκηση ως μια ξεχωριστή επιδεξιότητα, η οποία διαφέρει από την τεχνική γνώση και εμπειρία.

Στο σύγχρονο κόσμο οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί κυριαρχούν στην κοινωνική και οικονομική ζωή. Συνεπώς, η οργάνωση και η διοίκησή τους αποτέλεσε αντικείμενο συστηματικής μελέτης και έρευνας. Έτσι, δημιουργήθηκε ο ευρύς επιστημονικός κλάδος της Διοίκησης των Επιχειρήσεων, που ασχολείται με τη μελέτη, την περιγραφή και την εξήγηση των φαινομένων που συνδέονται με το σύνολο της επιχείρησης (ή οργανισμού), με τις επιμέρους λειτουργίες της, τα μέρη της, καθώς και με τις σχέσεις της με το περιβάλλον.

Τα επιμέρους επιστημονικά πεδία της Διοίκησης των επιχειρήσεων είναι:

·  Η Οργάνωση και Διοίκηση (Management)

·  To Marketing και η Διοίκηση Πωλήσεων

·  Η Διοίκηση Παραγωγής

·  Η Χρηματοοικονομική Διοίκηση και η Λογιστική

·  Η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων

·  Η Διαχείριση Πληροφοριών
Η επιστήμη της Διοίκησης Επιχειρήσεων, επειδή τα φαινόμενα που μελετά είναι πολυδιάστατα, έχει σχέση άμεση ή έμμεση με αρκετές άλλες επιστήμες, όπως την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την οικονομική επιστήμη, τα μαθηματικά, κτλ.

Διαδικασία της επικοινωνίας

Διαδικασία της επικοινωνίας

Επικοινωνία είναι η διαδικασία με την οποία μεταβιβάζονται πληροφορίες και νοήματα από ένα άνθρωπο σε άλλον.
Διαδικασία της διαπροσωπικής επικοινωνίας
  • Ξεκινά από επιθυμία μεταβίβασης μηνύματος (σκέψη, πληροφορία)
  • Ο πομπός κωδικοποιεί το μήνυμα (λέξεις, σύμβολα, κινήσεις)
  • Μεταβίβαση μηνύματος μέσα από κανάλια (δίκτυα)
  • Ο δέκτης αποκωδικοποιεί, ερμηνεύει, κατανοεί, αισθάνεται
  • Επίτευξη επικοινωνίας αφού επηρεάζει τη γνώση, σκέψη, ιδεολογία, αισθήματα, συμπεριφορά
  • Αμφίδρομη επικοινωνία. Ο δέκτης γίνετε πομπός και αντίστροφα 
Βασικά στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας
  • Η πηγή (πομπός)
  • Ο κώδικάς του πομπού – κωδικοποίηση: η διαδικασία με την οποία ο πομπός μετατρέπει αυτό που θέλει να μεταβιβάσει σε ένα νόημα με την μορφή μηνύματος. Είναι διανοητική διαδικασία (λέξεις, σύμβολά, κινήσεις, οπτική, επαφή, στάσεις του σώματός).
  • Μήνυμα: αποτέλεσμα της προηγούμενης διαδικασίας
  • Δίκτυα (κανάλια μεταβίβασης): μέσα μεταφοράς μηνύματος στον δέκτη π.χ. ατμόσφαιρα, μέσα τηλεπικοινωνιών.
  • Σύλληψη του δέκτη: σύλληψη μηνυμάτων από τον πομπό μέσω συναισθημάτων π.χ. ακοή, όραση, όσφρηση, αφή, γεύση.
  • Αποκωδικοποίηση: ο δέκτης με δικό του κώδικα και με διανοητική διεργασία αποκωδικοποιεί το μήνυμα, το μετατρέπει, δηλαδή, σε νόημα δίνοντας σημασία στις λέξεις, τις κινήσεις, ή τα σύμβολα.
  • Κατανόηση μηνύματος – αποτέλεσμα: ο δέκτης μετά την αποκωδικοποίηση του μηνύματα πληροφορείται, κατανοεί, αισθάνεται, αλλάζει ιδέες, γνωρίζει κ.τ.λ. πράγμα που είναι βέβαια το αποτέλεσμα της επικοινωνίας.
  • Έλεγχος – feed back: τέλος το αποτέλεσμα που έχει επιφέρει το μήνυμα στο δέκτη με την επανάληψη της διαδικασίας μεταφέρεται στον πομπό με τον μηχανισμό ανατροφοδότησης/ελέγχου - feed back.