==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων

Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων

Από τότε που οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να σχηματίζουν ομάδες για να επιτύχουν στόχους, τους οποίους δεν μπορούσαν να επιτύχουν ως άτομα, εμφανίστηκε επιτακτική η ανάγκη της διοίκησης, ώστε να εξασφαλιστεί ο συντονισμός των ατομικών προσπαθειών. Η σημασία της διοίκησης αναγνωρίζεται από την αρχαιότητα με αναφορές που υπάρχουν τόσο σε αιγυπτιακούς παπύρους του 1300 π.χ. όσο και σε αντίστοιχες της αρχαίας Κίνας. Στην αρχαία Ελλάδα, αν και δεν υπάρχουν σαφείς αναφορές και πληροφορίες σχετικά με την εφαρμοζόμενη διοίκηση, στην Αθηναϊκή Δημοκρατία τα συμβούλια, τα λαϊκά δικαστήρια και το συμβούλιο των στρατηγών υποδηλώνουν την ουσιαστική ύπαρξη και την αποτελεσματική εφαρμογή της διοικητικής λειτουργίας. Ο Σωκράτης αναφέρει τη Διοίκηση ως μια ξεχωριστή επιδεξιότητα, η οποία διαφέρει από την τεχνική γνώση και εμπειρία.

Στο σύγχρονο κόσμο οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί κυριαρχούν στην κοινωνική και οικονομική ζωή. Συνεπώς, η οργάνωση και η διοίκησή τους αποτέλεσε αντικείμενο συστηματικής μελέτης και έρευνας. Έτσι, δημιουργήθηκε ο ευρύς επιστημονικός κλάδος της Διοίκησης των Επιχειρήσεων, που ασχολείται με τη μελέτη, την περιγραφή και την εξήγηση των φαινομένων που συνδέονται με το σύνολο της επιχείρησης (ή οργανισμού), με τις επιμέρους λειτουργίες της, τα μέρη της, καθώς και με τις σχέσεις της με το περιβάλλον.

Τα επιμέρους επιστημονικά πεδία της Διοίκησης των επιχειρήσεων είναι:

·  Η Οργάνωση και Διοίκηση (Management)

·  To Marketing και η Διοίκηση Πωλήσεων

·  Η Διοίκηση Παραγωγής

·  Η Χρηματοοικονομική Διοίκηση και η Λογιστική

·  Η Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων

·  Η Διαχείριση Πληροφοριών
Η επιστήμη της Διοίκησης Επιχειρήσεων, επειδή τα φαινόμενα που μελετά είναι πολυδιάστατα, έχει σχέση άμεση ή έμμεση με αρκετές άλλες επιστήμες, όπως την ψυχολογία, την κοινωνιολογία, την οικονομική επιστήμη, τα μαθηματικά, κτλ.

Διαδικασία της επικοινωνίας

Διαδικασία της επικοινωνίας

Επικοινωνία είναι η διαδικασία με την οποία μεταβιβάζονται πληροφορίες και νοήματα από ένα άνθρωπο σε άλλον.
Διαδικασία της διαπροσωπικής επικοινωνίας
  • Ξεκινά από επιθυμία μεταβίβασης μηνύματος (σκέψη, πληροφορία)
  • Ο πομπός κωδικοποιεί το μήνυμα (λέξεις, σύμβολα, κινήσεις)
  • Μεταβίβαση μηνύματος μέσα από κανάλια (δίκτυα)
  • Ο δέκτης αποκωδικοποιεί, ερμηνεύει, κατανοεί, αισθάνεται
  • Επίτευξη επικοινωνίας αφού επηρεάζει τη γνώση, σκέψη, ιδεολογία, αισθήματα, συμπεριφορά
  • Αμφίδρομη επικοινωνία. Ο δέκτης γίνετε πομπός και αντίστροφα 
Βασικά στοιχεία της διαδικασίας της επικοινωνίας
  • Η πηγή (πομπός)
  • Ο κώδικάς του πομπού – κωδικοποίηση: η διαδικασία με την οποία ο πομπός μετατρέπει αυτό που θέλει να μεταβιβάσει σε ένα νόημα με την μορφή μηνύματος. Είναι διανοητική διαδικασία (λέξεις, σύμβολά, κινήσεις, οπτική, επαφή, στάσεις του σώματός).
  • Μήνυμα: αποτέλεσμα της προηγούμενης διαδικασίας
  • Δίκτυα (κανάλια μεταβίβασης): μέσα μεταφοράς μηνύματος στον δέκτη π.χ. ατμόσφαιρα, μέσα τηλεπικοινωνιών.
  • Σύλληψη του δέκτη: σύλληψη μηνυμάτων από τον πομπό μέσω συναισθημάτων π.χ. ακοή, όραση, όσφρηση, αφή, γεύση.
  • Αποκωδικοποίηση: ο δέκτης με δικό του κώδικα και με διανοητική διεργασία αποκωδικοποιεί το μήνυμα, το μετατρέπει, δηλαδή, σε νόημα δίνοντας σημασία στις λέξεις, τις κινήσεις, ή τα σύμβολα.
  • Κατανόηση μηνύματος – αποτέλεσμα: ο δέκτης μετά την αποκωδικοποίηση του μηνύματα πληροφορείται, κατανοεί, αισθάνεται, αλλάζει ιδέες, γνωρίζει κ.τ.λ. πράγμα που είναι βέβαια το αποτέλεσμα της επικοινωνίας.
  • Έλεγχος – feed back: τέλος το αποτέλεσμα που έχει επιφέρει το μήνυμα στο δέκτη με την επανάληψη της διαδικασίας μεταφέρεται στον πομπό με τον μηχανισμό ανατροφοδότησης/ελέγχου - feed back.


Έρευνα Αγοράς Marketeers

Έρευνα Αγοράς Marketeers

Στο σύγχρονο Μάρκετινγκ η άμεση εφαρμογή έρευνας αγοράς είναι πρώτης προτεραιότητας υπηρεσία που εκτελεί ο Μάρκετερ.
Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες ικανοποιούν πάντα τις ανάγκες της αγοράς ή ενός τμήματός αυτής. Οι κατασκευαστές-παραγωγοί θα πρέπει πρώτα να εντοπίσουν αυτές τις ανάγκες. Ο Μάρκετερ με την υπηρεσία της έρευνας αγοράς αναζητά και εντοπίζει τα κίνητρά, τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών.
Εκτός όμως από τους γενικούς  λόγους, που επιβάλουν την έρευνα αγοράς, υπάρχουν και οι ειδικοί:
Η ανάπτυξη των μεθόδων για μαζικές αγορές.
Το κενό επικοινωνίας μεταξύ κατασκευαστή-παραγωγού και της αγοράς, δημιούργησε την  ανάγκη να γνωρίσει και να στοχεύσει την αγορά καλύτερα. Αυτή την υπηρεσία της απευθείας επικοινωνίας την προσφέρει η Έρευνα Μάρκετινγκ.
Η μαζική παραγωγή και διάθεση προϊόντων-υπηρεσιών στην αγορά οφείλεται στην Έρευνα Μάρκετινγκ.
Ο Μάρκετερ με τα δειγματοληπτικά αποτελέσματα της έρευνας ανακάλυψε και υπολόγισε τις ανάγκες, τις επιθυμίες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών. Αποτέλεσμα της έρευνας Μάρκετινγκ ήταν η επιτυχής, μαζική παραγωγή και τυποποίηση προϊόντων-υπηρεσιών, από τους κατασκευαστές-παραγωγούς, στην διάθεση των καταναλωτών.
Το  σήμα στα προϊόντα-υπηρεσίες και το brand name της εταιρείας έχει σημασία για τον επιχειρηματία και την επιχείρηση.
Ο κατασκευαστής-παραγωγός με το σήμα ξεχωρίζει τα προϊόντα του από τα άλλα όμοια που κυκλοφορούν στην αγορά. Όταν η επιχείρηση επιβληθεί στη αγορά με το σήμα της, τότες, έχει την δυνατότητα να επιβάλει και την δική της τιμολογιακή πολιτική, να αυξήσει, να μειώσει ή να διατηρήσει τις τιμές  των  προϊόντων-υπηρεσιών του σταθερές. Αλλά εάν όμως την στιγμή εκείνη που το σήμα επικρατήσει στην αγορά δημιουργηθεί κάποιο λάθος τότες το κόστος θα είναι μεγαλύτερο για την επιχείρηση, γιατί ο καταναλωτής αναγνωρίζει και θυμάται το σήμα των προϊόντων-υπηρεσιών. Αυτό είναι σημαντικός λόγος πριν κάνουν οποιεσδήποτε ενέργειες να προβαίνουν πρώτα σε έρευνα αγοράς για την αποφυγή λαθών.
Η καταναλωτές αυξάνονται συνεχώς και ο αριθμός των πιθανών καταναλωτών να είναι άγνωστος στον κατασκευαστή-παραγωγό. Με την έρευνα Μάρκετινγκ εντοπίζονται οι πιθανοί καταναλωτές, στοχεύονται από τον Μάρκετερ και τους προωθεί τα  προϊόντα-υπηρεσίες της επιχείρησης.
Με την έρευνα Μάρκετινγκ αναζητούνται τρόποι για την μείωση του κόστους διάθεσης των προϊόντων-υπηρεσιών. Όταν η μονάδα κόστους στην μαζική παραγωγή έχει μειωθεί, τότες, η μονάδα κόστους στην διάθεση των προϊόντων-υπηρεσιών θα έχει αυξηθεί, ισχύει και το αντίστροφο.