==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Σάββατο 9 Σεπτεμβρίου 2017

Η Σημασία της Επικοινωνίας

Η Σημασία της Επικοινωνίας
Η βάση της σύγχρονης κοινωνίας στηρίζεται στην επικοινωνία. Η λειτουργία και σύνδεση των διαφόρων κοινωνικών ομάδων μεταξύ τους καθορίζεται από μια σειρά επικοινωνιακών επαφών που οδηγούν στην συνεργασία. Αυτή η συνεργασία που αποτελεί την δύναμη της κοινωνίας, οδηγεί στο διάλογο του αλληλοσεβασμού και της αλληλοκατανόησης. Ο διάλογος είναι εκείνος που διαχωρίζει το δημοκρατικό και ελεύθερο σύστημα της επικοινωνίας από εκείνο του απολυταρχικού και ανελεύθερου συστήματος προπαγάνδας. Η επικοινωνία δεν περιορίζεται μόνο στην ανταλλαγή μηνυμάτων, εννοιών, ιδεών ή και πληροφοριών. Η ανταλλαγή έχει σαν σκοπό να επιτύχει ταυτότητα απόψεων που θα οδηγήσει στην ενέργεια, στην κοινή ενέργεια όλων όσων μετέχουν στον επικοινωνιακό διάλογο. Ο διάλογος αυτός δεν μπορεί επομένως να περιοριστεί σε προκατασκευασμένα καλούπια ή πλαίσια αλλά πρέπει να είναι ανοικτός, πλατύς, απόλυτος.
Ο «διάλογος του μονολόγου» ή «ο μονόλογος των διαλεγομένων» που συνηθίζεται σε πολλές εκδηλώσεις τυποποιημένου διαλόγου δεν οδηγεί στην συνεργασία μια και δεν είναι πραγματικός ανοικτός διάλογος.
Ορισμένες αρχές για να υπάρξει πραγματική επικοινωνία, με θετικά αποτελέσματα:
1. η ροή των πληροφοριών πρέπει να είναι ανεμπόδιστη και ελεύθερη και ιδιαίτερα να πηγαίνει στις αντίθετες κατευθύνσεις.
2. το άτομο να μπορεί να αντιδρά ελεύθερα στις πληροφορίες που παίρνει και να συμμετέχει ενεργά, με την διατύπωση των δικών του απόψεων, στην διαμόρφωση των συμπερασμάτων  του διαλόγου.
3. να υπάρχει ένα σύστημα που να ρυθμίζει την κυκλοφορία και τον έλεγχο των πληροφοριών που κυκλοφορούν, ώστε η βάση της επικοινωνίας, να μην είναι ούτε φτιαχτή, ούτε λανθασμένη από άτομα και καταστάσεις.
4. εκείνοι που συμμετέχουν στην επικοινωνιακή προσπάθεια να σέβονται τις απόψεις των άλλων και να τις θεωρούν ισότιμες με τις δικές τους. Από τις απόψεις όλων οφείλει να προέρχεται η σύνθεση της γνώμης και της πολιτικής που θα ακολουθηθεί.
5. η επικοινωνία είναι πάντα διαπροσωπική. Ακόμα κι όταν ο συνομιλητής είναι ομάδα ή επικοινωνιακή προσπάθεια αποβλέπει στο να πλησιαστεί το κάθε μέλος της ομάδας χωριστά. Η διαπροσωπική σχέση οδηγεί και στις ομαδικές.
6. η επικοινωνία γίνετε με πολλούς τρόπους, ακόμη και με τη σιωπή.
Η επικοινωνία αποτελεί ψυχοβιολογική και κοινωνική ανάγκη του ατόμου και θεμελιώδη προΰπαρξη στη δημιουργία της ανθρώπινης κοινωνίας. Η ανθρώπινη προσωπικότητα επηρεάζεται και διαμορφώνεται από βιολογικούς και κοινωνικούς παράγοντες που προσμιγνύονται δια της επικοινωνίας.
Η επικοινωνία συντελείται κυρίως με την ανταλλαγή πληροφοριών. Η μετάδοση πληροφοριών αποτελεί ανθρώπινη συνεισφορά στη κοινή ζωή.
Η πληροφορία είναι πολύτιμη πρώτη ύλη της προόδου σε όλους τους τομείς. Χωρίς την διαδικασία λήψης, ελέγχου, επεξεργασίας, μετάδοσης και αξιοποίησης της τίποτα δεν μπορεί να προοδεύσει.
Η πληροφορία για να είναι χρήσιμη και εποικοδομητική πρέπει να είναι ορθή, αντικειμενική, σαφής, έγκυρη και συγκεκριμένη.
Η δύναμη μια οργανωμένης ομάδας ανθρώπων εξαρτάται από τον αριθμό των πληροφοριών που μπορεί να μεταδώσει, να συλλέξει, να ελέγξει ορθά, να ερμηνεύσει και να αξιοποιήσει, στην εκτέλεση της αποστολής της.

Το Υποσύστημα Πληροφόρησης Μάρκετινγκ των Επιχειρήσεων

Το Υποσύστημα Πληροφόρησης Μάρκετινγκ των Επιχειρήσεων
Η επιχείρηση είναι ένα σύστημα που αναπτύσσει την δραστηριότητα του ενταγμένο σε ένα ευρύτερο πλαίσιο που αποτελεί το εξωτερικό του περιβάλλον. Το σύστημα επιχείρηση, στο εσωτερικό του περιβάλλον, επιτελεί μια σειρά λειτουργίες όπως εφοδιασμό παραγωγή, διάθεση, κ.λ.π. και διαμορφώνει την δική του ενδοεπιχειρηματική δομή. Ως σύστημα θεωρείτε ένα σύνολο ανθρώπινου δυναμικού και υλικών μέσων που, διαρθρωμένα σε μια οργανική ενότητα, επιτελούν μια σειρά λειτουργιών για την επίτευξη ενός προκαθορισμένου στόχου. Η επιχείρηση διαθέτοντας τους δικούς της ανθρώπινους και φυσικούς πόρους και αναπτύσσοντας τις δικές της λειτουργίες για να επιτύχει τους σκοπούς της, αποτελεί και αυτή ένα σύστημα. Η ορθή ανάπτυξη των επιχειρηματικών λειτουργιών επιβάλλει καταμερισμό αρμοδιοτήτων. Κάθε τμήμα, διεύθυνση η υπηρεσία που αναλαμβάνει την αρμοδιότητα για μια λειτουργία αποτελεί ένα υποσύστημα του ευρύτερου συστήματος – επιχείρηση. Τα χαρακτηριστικότερα από τα υποσυστήματα αυτά είναι του εφοδιασμού, της παραγωγής, το χρηματοοικονομικό, της διοίκησης και του μάρκετινγκ.
Η ορθολογική ανάπτυξη της επιχείρησης σαν σύστημα αλλά και η αποτελεσματική λειτουργία των υποσυστημάτων της, ώστε να συμβάλουν με τον καλύτερο τρόπο στην επίτευξη των στόχων της προϋποθέτει την τακτική και πλήρη αλληλοενημέρωση τους. Τόσο τα υποσυστήματα όσο και αυτή η ίδια η επιχείρηση – σύστημα, για την αποτελεσματικότερη λειτουργία της, είναι υποχρεωμένα να αναζητούν και να παίρνουν ένα πλήθος πληροφοριών από το περιβάλλον. Η επιχείρηση από μόνη της δίνει πληροφορίες όσον αφορά στο προϊόν και στις ιδιότητες του, τη συσκευασία, τις τιμές, τα σημεία και τους όρους πώλησης, τις προσφορές της κ.λ.π..
Πληροφορίες προς το εξωτερικό περιβάλλον η επιχείρηση μεθοδεύει και τις δίνει με την διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις, τις προσωπικές πωλήσεις και άλλα γνωστά κανάλια προώθησης. Τις πληροφορίες μεταξύ των υποσυστημάτων της  την δίνει με τα διάφορα συστήματα ενδοεπιχειρηματικής επικοινωνίας. Την συγκέντρωση των πληροφοριών από το περιβάλλον την εξασφαλίζει με την τυπική ή άτυπη παρατήρηση και την έρευνα. Παράλληλα προς τις άλλες επιχειρηματικές λειτουργίες υπάρχει και η λειτουργία της πληροφόρησης και δίπλα στα άλλα υποσυστήματα λειτουργεί το υποσύστημα πληροφόρησης. 

Η Σημασία της Πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ

Η Σημασία της Πληροφόρησης για το Μάρκετινγκ
Η επιχείρηση διοικεί σωστά το ανθρώπινο δυναμικό της και οργανώνει την διαχείριση των φυσικών της πόρων, όπως των χρηματικών της διαθεσίμων, του τεχνολογικού υλικού και μηχανικού της εξοπλισμού. Αυτή είναι η ορθολογική οργάνωση σε ικανοποιητικό επίπεδο της επιχείρησης έτσι ώστε να είναι σε θέση να αναπτύξει συστηματικά τις δυνατότητες της και να μεθοδεύσει αποτελεσματικά την επίτευξη των στόχων της. Όμως η επιχείρηση δρα και αναπτύσσεται σε ένα συνεχόμενα μεταβλητό περιβάλλον, όπου οι συνθήκες είναι μεταβλητές, οι σχέσεις αλληλεξαρτώνται, αλληλεπιδρούν και αναπτύσσονται ανάμεσα σε φορείς, θεσμούς  που είναι υπεύθυνοι για την διαμόρφωση της συνολικής εξέλιξης της αγοράς.
Οι εξελίξεις αυτές φέρνουν την επιχείρηση πάντα σε νέες συνθήκες που άλλοτε συνιστούν νέο κίνδυνο, άλλοτε δίνουν μια νέα προοπτική, μια νέα ευκαιρία. Η επιχείρηση από την πλευρά της επιθυμεί να περιορίσει τον κάθε νέο εμφανιζόμενο κίνδυνο και να εκμεταλλευτεί την κάθε νέα εμφανιζόμενη ευκαιρία. Η επιχείρηση ανάλογα με τις περιβαλλοντολογικές συνθήκες της αγοράς (σταθερές ή μεταβλητές)  χαράσσει νέες στρατηγικές  έχοντας πλήρη γνώσει από την πληροφόρηση της. Όταν  παίρνονται όσο τον δυνατό ορθολογικές αποφάσεις από τα υπεύθυνα στελέχη αυξάνονται οι πιθανότητες για σωστές εκτιμήσεις. Σε μια σύγχρονη επιχείρηση υπάρχει ο επιχειρηματικός προβληματισμός για το εάν είχε την ορθή πληροφόρηση και το εάν πάρθηκε η ορθή απόφαση.
Η ανάγκη για πληρέστερη πληροφόρηση στο χώρο του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων: 
α. καθώς το μέγεθος των επιχειρήσεων αυξάνει, κάθε χειρισμός μάρκετινγκ απαιτεί  ψηλότερο κόστος εφαρμογής και με την σειρά του απαιτεί μεγαλύτερη προσοχή στην λήψη των αποφάσεων άρα ακριβείς και επίκαιρες πληροφορίες.
β. η διεύρυνση της απόστασης παραγωγού – καταναλωτή. Η αμεσότητα της επιχείρησης στις σχέσεις με τους πελάτες της. Οι Μάρκετερ της επιχείρησης είναι υποχρεωμένοι να συλλέγουν πληροφορίες, δημιουργώντας και συντηρώντας συστηματικά κανάλια πληροφόρησης, ώστε να μπορούν να προβούν στις σωστές εκτιμήσεις και να πάρουν τις ορθές αποφάσεις.
γ. προβλέψεις για αναμενόμενες βραχυχρόνιες και μακροχρόνιες εξελίξεις. Απαραίτητη προϋπόθεση η συγκέντρωση των σωστών και απαραίτητων πληροφοριών.
δ. η μετατόπιση της βάσης του ανταγωνισμού ξεκινώντας από την τιμή και δίνοντας έμφαση στα άλλα στοιχεία του μάρκετινγκ μιξ, όπως ποιότητα, συσκευασία, διαφήμιση, κ.λ.π.. Όλη αυτή η διαδικασία δημιουργεί την ανάγκη συγκέντρωσης των απαραίτητων πληροφοριών.  
ε. ο αναπροσανατολισμός του μάρκετινγκ από την απλή κάλυψη αναγκών στην αναζήτηση και ικανοποίηση των προτιμήσεων του καταναλωτή, επιβάλει, την συλλογή και αξιοποίηση όλων των απαραίτητων πληροφοριών.
Η ανάπτυξη και η εξέλιξη της τεχνολογίας (διαδίκτυο), διεύρυναν τις δυνατότητες για συγκέντρωση, επεξεργασία και αξιοποίηση όλων εκείνων των πληροφοριών που είναι απαραίτητες για την ορθολογική ανάπτυξη των λειτουργιών του μάρκετινγκ. Η έρευνα μάρκετινγκ σήμερα αποτελεί το βασικότερο κανάλι για την συστηματική και αποτελεσματική πληροφόρηση της σύγχρονης επιχείρησης.