==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

Εργαλεία προβολής και προώθησης των πωλήσεων

Εργαλεία προβολής και προώθησης των πωλήσεων
Τα εργαλεία προβολής και προώθησης των πωλήσεων προς τους καταναλωτές και τους ενδιάμεσους.
Για να επιτύχει το στόχο του ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της επιχείρησης θα πρέπει να έχει στη διάθεσή του ορισμένα  μέσα, εργαλεία προώθησης:
Υπαίθρια διαφήμιση χώρου
Διαφήμιση στα ΜΜΕ
Ομιλίες
Παρουσίαση πωλήσεων
Επιδείξεις
Εμπορικά γραμματόσημα και κάρτες
Διαγωνισμοί
Χορήγηση πριμ στους καλύτερους πωλητές
Δωρεάν δείγματα προϊόντος σε πιθανούς πελάτες.
Ειδικές τιμές
Κουπόνια εκπτώσεων
Σημεία πωλήσεων σε χώρους συγκέντρωσης μεγάλου πλήθους, όπως πολυκαταστήματα, αεροδρόμια
Κατάλογοι προϊόντων με τα χαρακτηριστικά και τις τιμές τους
Τηλεοπτικές και κινηματογραφικές διαφημίσεις
Εμπορικές εκθέσεις
Συνέδριο πωλήσεων
Διαδίκτυο
Κατάλληλη συσκευασία