Κειμενογραφία διαφήμισης -
Συγγραφή κειμένων για sites
Ένας από τους βασικούς
άξονες του μάρκετινγκ είναι η κειμενογραφία. Η συγγραφή κειμένων για
οποιαδήποτε διαφημιστική επικοινωνία και η συγγραφή κειμένων για sites. Το
κείμενο, είναι ένας, από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για οποιοδήποτε είδος
διαφημιστικής επικοινωνίας. Το κείμενο είναι η ψυχή μιας διαφήμισης. Μέσα στο
διαφημιστικό κείμενο περιέχεται η πληροφορία και το μήνυμα που μεταδίδεται στον
δυνητικό υποψήφιο πελάτη μας, και τον προτρέπει, τον παρακινεί, σε ενέργειες που
θέλουμε να κάνει. Το κείμενο είναι αυτό που τελικά θα κερδίσει την αγοραστική συμπεριφορά
του καταναλωτή.
Όλοι οι άνθρωποι που
χειρίζονται τον γραπτό και προφορικό λόγο μπορούν να γράψουν ένα κείμενο, όχι
όμως ένα διαφημιστικό κείμενο, ένα κείμενο που να απευθύνεται στο να κατευθύνει
και να επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά της αγοράς. Η διαφημιστική
κειμενογραφία γίνεται από καταρτιζόμενους κειμενογράφους με εμπειρία και
ταλέντο στο γράψιμο οι οποίοι προέρχονται από τον επαγγελματικό χώρο του
μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Ένα στοχευόμενο διαφημιστικό κείμενο, δημιουργεί
την διαφορά και δίνει στην επιχείρηση ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη διαφήμιση της.
Τα κείμενα που είναι γραμμένα από επαγγελματίες Μάρκετερ ή Διαφημιστές πουλάνε
πολύ περισσότερο.
Η συγγραφή κειμένου για το
web site μας
πρέπει να γίνονται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε τα κείμενα να είναι πιο διαφημιστικά,
πιο εμπορικά και ταυτόχρονα να ανιχνεύονται καλύτερα από τις μηχανές αναζήτησης
(SEO). Με αυτό τον τρόπο η αναζήτηση της επιχείρησης και των προϊόντων ή υπηρεσιών μας βρίσκονται πιο εύκολα από τους χρήστες, δυνητικούς υποψήφιους πελάτες μας, στις
μηχανές αναζήτησης! Ο κειμενογράφος δημιουργεί διαφημιστικά slogans,
ονοματολογία εταιριών, ονοματολογία προϊόντων ή ενεργειών marketing και σύνταξη
δελτίων τύπου. Επίσης αναλαμβάνει το γράψιμο και την επιμέλεια κειμένων για
εκδηλώσεις, πολιτικούς λόγους και εταιρικά video, ενώ πραγματοποιεί και τη συγγραφή
και την παραγωγή του web tv marketing.