Email Marketing για μικρές επιχειρήσεις
«Έχω μια μικρή επιχείρηση αλλά τα κέρδη μου είναι ελάχιστα και το μέλλον της αβέβαιο. Σκέφτομαι διάφορους τρόπους να προωθήσω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μου αλλά δεν έχω αρκετά χρήματα να επενδύσω». Τι κάνω;
Το περιβάλλον της επιχείρησης είναι οικονομικά δύσκολο και χρειάζεται ώθηση στην ανταγωνιστικότητα. Αναγκαίο είναι να προβαίνουμε σε ενέργειες marketing για να είμαστε σε θέση να επιβιώσει και για να αναπτυχθεί η επιχείρηση μας. Μέχρι τώρα η διαφήμιση γινόταν με τους κλασσικούς τρόπους προσέγγισης, με ακριβό κόστος. Η λύση είναι να στραφούμε προς την ψηφιακή διαφήμιση.
Το marketing μέσω email είναι ένα εργαλείο που συνδυάζει και μεγάλη αποτελεσματικότητα και σχετικά χαμηλό κόστος, χωρίς να χρειάζεται να έχετε ιστοσελίδα.
Τα κύρια σημεία του Email Marketing, είναι τα εξής:
Η πλειοψηφία των ανθρώπων πλέον χρησιμοποιεί το email. Εμείς στη επιχείρησή μας χρησιμοποιούμε ως εργαλείο επικοινωνίας το email μας με τους προμηθευτές ή τους πελάτες μας. Το ίδιο κάνουν οι παλαιοί πελάτες σας, αλλά, σίγουρα το ίδιο κάνουν και οι νέοι δυνητικοί πελάτες σας. Έρευνες, έδειξαν ότι ο μέσος χρήστης ελέγχει τα email του από τρείς φορές την ημέρα έως και περισσότερες. Φανταστείτε τώρα να ήταν τα δικά σας email που διαβάζουν. Η μαζική αποστολή email απευθυνθείτε σε ένα μεγάλο φάσμα και υπαρχόντων και δυνητικών πελατών μας.
Το Email Marketing είναι ένα εργαλείο:
Οικονομικό
Χρειαζόμαστε μια πλατφόρμα, από την οποία θα στέλνουμε τα email μας επιλέγοντας το κατάλληλο πακέτο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουμε αρκετά χρήματα.
Είναι γρήγορο και απλό στην χρήση του
Η δημιουργία και η αποστολή των email δεν απαιτεί να έχουμε ειδικές γνώσεις ούτε πολύ χρόνο. Μια υπηρεσία αποστολής email προσφέρει πολλούς αυτοματισμούς και τον πλήρη έλεγχο των αποστολών μας. Έτσι, θα στέλνουμε τα email μας γρήγορα και αξιόπιστα.
Εργαλείο επικοινωνίας με τους πελάτες μας
Ο χρήστης μας επιλέγει συνειδητά, ανοίγει το email και το διαβάσει. Εάν βέβαια γίνει και συνδρομητής των email της επιχείρησης μας, ενδιαφέρεται γενικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Οι χρήστες αυτοί είναι πιο δεκτικοί στο περιεχόμενο του email μας. Οι καταναλωτές προτιμούν κατά 68% την επικοινωνία μιας επιχείρησης μαζί τους μέσω email. Με το εργαλείο Email Marketing μπορούμε να απευθυνθούμε στους υπάρχοντες και στους Νέους δυνητικούς πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίας μας και ταυτόχρονα η επιχείρηση μας χτίζει σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.
Πώς θα ξεκινήσουμε:
Οργάνωση
Οργανώνουμε έρευνα αγοράς.
Απαντάμε στις εξής ερωτήσεις:
Ποιοι είναι οι Νέοι δυνητικοί πελάτες μας, σε ποιους απευθυνόμαστε; Ποιες είναι οι ανάγκες τους;
Καλύπτουμε όλο το εύρος των αναγκών τους;
Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας;
Σε ποια σημεία διαφοροποιούμαστε από αυτούς;
Δημιουργούμε λίστες email
Απευθυνόμαστε σε φίλους, συγγενείς και συνεργάτες και ζητάμε τα email τους. Στην ιστοσελίδα μας, τοποθετούμε μια φόρμα εγγραφής σε αυτήν, ώστε οι επισκέπτες της να γίνουν συνδρομητές μας. Αν έχουμε φυσικό κατάστημα ζητούμε από τους πελάτες μας να συμπληρώσουν το email τους σε ένα φυλλάδιο ή μια φόρμα.
Δημιουργία των email και αποστολή
Επιλέγουμε μια υπηρεσία μαζικής αποστολής email, με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στο budget μας. Υπάρχουνε έτοιμα templates ή μπορούμε να δημιουργήσουμε ξεχωριστά email, πλήρως τροποποιημένα, γρήγορα σύμφωνα με τις ανάγκες μας. Εάν θέλουμε να έχουμε στοχευόμενη δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα στην αποστολή των email απευθυνόμαστε στους καταρτιζόμενους Μάρκετερ για να μας βοηθήσουν στο στήσιμο τους.
Το Email Marketing είναι το κατάλληλο εργαλείο για μια μικρή επιχείρηση να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, να συντηρήσει και να αυξήσει το πελατολόγιό της και να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Είναι το εργαλείο εκείνο με το μικρότερο κόστος, εξασφαλίζει την επιβίωση και την ανάπτυξή σε μια μικρή επιχείρηση.
«Έχω μια μικρή επιχείρηση αλλά τα κέρδη μου είναι ελάχιστα και το μέλλον της αβέβαιο. Σκέφτομαι διάφορους τρόπους να προωθήσω τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μου αλλά δεν έχω αρκετά χρήματα να επενδύσω». Τι κάνω;
Το περιβάλλον της επιχείρησης είναι οικονομικά δύσκολο και χρειάζεται ώθηση στην ανταγωνιστικότητα. Αναγκαίο είναι να προβαίνουμε σε ενέργειες marketing για να είμαστε σε θέση να επιβιώσει και για να αναπτυχθεί η επιχείρηση μας. Μέχρι τώρα η διαφήμιση γινόταν με τους κλασσικούς τρόπους προσέγγισης, με ακριβό κόστος. Η λύση είναι να στραφούμε προς την ψηφιακή διαφήμιση.
Το marketing μέσω email είναι ένα εργαλείο που συνδυάζει και μεγάλη αποτελεσματικότητα και σχετικά χαμηλό κόστος, χωρίς να χρειάζεται να έχετε ιστοσελίδα.
Τα κύρια σημεία του Email Marketing, είναι τα εξής:
Η πλειοψηφία των ανθρώπων πλέον χρησιμοποιεί το email. Εμείς στη επιχείρησή μας χρησιμοποιούμε ως εργαλείο επικοινωνίας το email μας με τους προμηθευτές ή τους πελάτες μας. Το ίδιο κάνουν οι παλαιοί πελάτες σας, αλλά, σίγουρα το ίδιο κάνουν και οι νέοι δυνητικοί πελάτες σας. Έρευνες, έδειξαν ότι ο μέσος χρήστης ελέγχει τα email του από τρείς φορές την ημέρα έως και περισσότερες. Φανταστείτε τώρα να ήταν τα δικά σας email που διαβάζουν. Η μαζική αποστολή email απευθυνθείτε σε ένα μεγάλο φάσμα και υπαρχόντων και δυνητικών πελατών μας.
Το Email Marketing είναι ένα εργαλείο:
Οικονομικό
Χρειαζόμαστε μια πλατφόρμα, από την οποία θα στέλνουμε τα email μας επιλέγοντας το κατάλληλο πακέτο που ανταποκρίνεται στις ανάγκες μας, χωρίς να χρειαστεί να επενδύσουμε αρκετά χρήματα.
Είναι γρήγορο και απλό στην χρήση του
Η δημιουργία και η αποστολή των email δεν απαιτεί να έχουμε ειδικές γνώσεις ούτε πολύ χρόνο. Μια υπηρεσία αποστολής email προσφέρει πολλούς αυτοματισμούς και τον πλήρη έλεγχο των αποστολών μας. Έτσι, θα στέλνουμε τα email μας γρήγορα και αξιόπιστα.
Εργαλείο επικοινωνίας με τους πελάτες μας
Ο χρήστης μας επιλέγει συνειδητά, ανοίγει το email και το διαβάσει. Εάν βέβαια γίνει και συνδρομητής των email της επιχείρησης μας, ενδιαφέρεται γενικά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε. Οι χρήστες αυτοί είναι πιο δεκτικοί στο περιεχόμενο του email μας. Οι καταναλωτές προτιμούν κατά 68% την επικοινωνία μιας επιχείρησης μαζί τους μέσω email. Με το εργαλείο Email Marketing μπορούμε να απευθυνθούμε στους υπάρχοντες και στους Νέους δυνητικούς πελάτες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίας μας και ταυτόχρονα η επιχείρηση μας χτίζει σχέση εμπιστοσύνης μαζί τους.
Πώς θα ξεκινήσουμε:
Οργάνωση
Οργανώνουμε έρευνα αγοράς.
Απαντάμε στις εξής ερωτήσεις:
Ποιοι είναι οι Νέοι δυνητικοί πελάτες μας, σε ποιους απευθυνόμαστε; Ποιες είναι οι ανάγκες τους;
Καλύπτουμε όλο το εύρος των αναγκών τους;
Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές μας;
Σε ποια σημεία διαφοροποιούμαστε από αυτούς;
Δημιουργούμε λίστες email
Απευθυνόμαστε σε φίλους, συγγενείς και συνεργάτες και ζητάμε τα email τους. Στην ιστοσελίδα μας, τοποθετούμε μια φόρμα εγγραφής σε αυτήν, ώστε οι επισκέπτες της να γίνουν συνδρομητές μας. Αν έχουμε φυσικό κατάστημα ζητούμε από τους πελάτες μας να συμπληρώσουν το email τους σε ένα φυλλάδιο ή μια φόρμα.
Δημιουργία των email και αποστολή
Επιλέγουμε μια υπηρεσία μαζικής αποστολής email, με τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και στο budget μας. Υπάρχουνε έτοιμα templates ή μπορούμε να δημιουργήσουμε ξεχωριστά email, πλήρως τροποποιημένα, γρήγορα σύμφωνα με τις ανάγκες μας. Εάν θέλουμε να έχουμε στοχευόμενη δημιουργικότητα και αποτελεσματικότητα στην αποστολή των email απευθυνόμαστε στους καταρτιζόμενους Μάρκετερ για να μας βοηθήσουν στο στήσιμο τους.
Το Email Marketing είναι το κατάλληλο εργαλείο για μια μικρή επιχείρηση να προωθήσει αποτελεσματικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, να συντηρήσει και να αυξήσει το πελατολόγιό της και να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της. Είναι το εργαλείο εκείνο με το μικρότερο κόστος, εξασφαλίζει την επιβίωση και την ανάπτυξή σε μια μικρή επιχείρηση.