Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2017

Εσωτερικό Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

Εσωτερικό Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Το μάρκετινγκ των υπηρεσιών παρουσιάζει ιδιαιτερότητες που δεν συναντώνται στο μάρκετινγκ των προϊόντων. Οι υπηρεσίες έχουν να κάνουν με ανθρώπους. Και οι άνθρωποι δεν είναι μηχανήματα. Αυτή είναι η μεγαλύτερη δυσκολία στις υπηρεσίες αλλά ταυτόχρονα και η μεγαλύτερη πρόκληση.
Για να μπορέσει μια εταιρεία να παρέχει καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της, να έχει ικανοποιημένους πελάτες και κατά συνέπεια να είναι κερδοφόρα, θα πρέπει να γίνει κατανοητό σε όλους στην εταιρεία, η διαφορά του Μάρκετινγκ των Υπηρεσιών σε σχέση με το Μάρκετινγκ του προϊόντος. Η διαφορά αυτή, μεταξύ άλλων, οφείλεται στο γεγονός ότι οι Υπηρεσίες είναι άυλες και κατά συνέπεια, υπάρχει μεγάλη προσωπική αλληλεπίδραση με τον πελάτη.
Εσωτερικό Μάρκετινγκ
Το εσωτερικό μάρκετινγκ είναι εξίσου σημαντικό με το εξωτερικό μάρκετινγκ και πολλές φορές μπορεί και να προηγείται έναντι του εξωτερικού μάρκετινγκ
Ένα είδος εσωτερικού Μάρκετινγκ, είναι και η εκπαίδευση του προσωπικού από μία εταιρία παροχής υπηρεσιών, με σκοπό να εκπαιδεύσει και να προωθήσει αποτελεσματικά τους υπαλλήλους της που έρχονται σε επαφή με τους πελάτες, καθώς και όλο το προσωπικό υποστήριξης της υπηρεσίας, προκειμένου να εργαστούν σαν ομάδα για να προσφέρουν ικανοποίηση στον πελάτη.