==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

Κατηγορίες Αγορών

Κατηγορίες Αγορών
Δύο βασικές κατηγορίες αγορών είναι:
     η αγορά καταναλωτών και
     η βιομηχανική αγορά.
 Κριτήριο αυτής της διάκρισης είναι η αιτία της αγοράς.
Αγορά καταναλωτών: Την καταναλωτική αγορά αποτελούν:
     οι τελικοί καταναλωτές, οι οποίοι προμηθεύονται προϊόντα και υπηρεσίες για τους ίδιους και τις οικογένειες τους.
Χαρακτηριστικά της αγοράς των καταναλωτών:
     τα προϊόντα που αγοράζονται χρησιμοποιούνται όπως είναι χωρίς περαιτέρω επεξεργασία από τους αγοραστές,
     τα προϊόντα δεν μεταπωλούνται σε άλλους έναντι κάποιου κέρδους,
     κάθε καταναλωτής μπορεί να ανήκει σε πολλές καταναλωτικές αγορές προϊόντων όπως π.χ. αγορά τροφίμων, αγορά ένδυσης, αγορά επίπλων, αγορά ηλεκτρικών συσκευών κτλ.,
     η αγορά καταναλωτών, εκτός από τα άτομα, αποτελείται και από τις οικογένειες τους ( τα νοικοκυριά). Δύο ή και περισσότερα άτομα που συμβιώνουν εκτός από τις ατομικές τους ανάγκες έχουν και κοινές που τους οδηγούν σε αγορές για το νοικοκυριό τους με προϊόντα που απολαμβάνουν και εξυπηρετούν όλα τα μέλη της οικογένειας π.χ. έπιπλα, οικιακές συσκευές κτλ.
Πολύ μεγάλη σημασία για το Μάρκετινγκ έχουν:
     Η γνώση του αριθμού των νοικοκυριών και των μελών τους,
     το ύψος του εισοδήματος τους,
     το ποσοστό των εργαζόμενων γυναικών κτλ
γιατί επηρεάζουν τις πωλήσεις πολλών προϊόντων κοινής χρήσης.
Η βιομηχανική αγορά: Τη βιομηχανική αγορά αποτελούν:
     οι μεταποιητικές επιχειρήσεις,
     οι εμπορικές επιχειρήσεις ( επιχειρήσεις μεταπώλησης),
     το δημόσιο και οι δημόσιοι οργανισμοί και τέλος,
     τα διάφορα ιδρύματα(π.χ υπουργεία, νοσοκομεία, ΔΕΗ κτλ.)
Χαρακτηριστικά  βιομηχανικής αγοράς:
     αγοράζονται προϊόντα – υπηρεσίες  είτε για την παραγωγή άλλων προϊόντων ,
     είτε για μεταπώληση,
     είτε για τη διεξαγωγή διαφόρων εργασιών τους,
     στη βιομηχανική αγορά πέρα από την υλοποίηση των δικών της στόχων απώτερος σκοπός είναι η ικανοποίηση των αναγκών του καταναλωτή.
Η σημασία του διαχωρισμού της αγοράς σε καταναλωτική και βιομηχανική είναι μεγάλη για το Μάρκετινγκ, γιατί αναφέρεται σε δύο διαφορετικούς αγοραστές και ως εκ τούτου απαιτούν διαφορετικές στρατηγικές για τα στοιχεία του μείγματος Μάρκετινγκ( προϊόν, τιμή, προώθηση, διανομή).
Άλλες Κατηγορίες Αγορών
Με γεωγραφικό κριτήριο η αγορά διακρίνεται σε:
     Τοπική,
     Εθνική,
     Διεθνή.
Η τοπική αγορά περιλαμβάνει μία μόνο περιοχή της χώρας. Η εθνική αγορά ( εγχώρια αγορά) περιλαμβάνει την αγορά μιας χώρας και η διεθνής αγορά απαρτίζεται από τις αγορές πολλών χωρών.
Με κριτήριο το είδος των προϊόντων η αγορά διακρίνεται σε:
     αγορά τροφίμων,
     αγορά ρούχων,
     αγορά ηλεκτρικών ειδών,
     αγορά ακινήτων κ.λ.π.