==► WordPress 5.0 : Τι είναι ο Gutenberg editor;  ==► Το πρώτο Θεατροπαιδαγωγικό Πρόγραμμα Επιχειρηματικότητας στο Κατάστημα Κράτησης Ναυπλίου  ==► TIPS Διαφημιστικής Καμπάνιας  ==► Οργάνωση και Διοίκηση των Επιχειρήσεων  ==► Διαδικασία της επικοινωνίας  ==► Έρευνα Αγοράς Marketeers  ==► Online Marketing στην Εκπαίδευση  ==► Αύξησε τον τζίρο σου στην Black Friday  ==► Διαφημιστικοί Στόχοι  ==► Προτεινόμενο Website Υπηρεσιών Ομορφιάς  ==► 7 TIPS Google Adwords - Συμβουλές Google Adwords  ==► Η συμβολή της εφαρμογής των Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας (ΙSO 9001:2008) στην αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ)  ==► Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ή Ευρωπαϊκό Μοντέλο Διοικητικής Αριστείας  ==► Οι σύγχρονες Αρχές Διοίκησης των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων (ΜΜΕ) με έμφαση στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας  ==► ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (BUSINESS PLAN)  ==► Οδηγός Επιτυχίας Marketing Plan στα Social Media 2018  ==► Ποιοι είναι οι κατάλληλοι likers στην εταιρική μας σελίδα στο Facebook;  ==► Λεξικό ορολογίας SEO  ==► Google AdWords Ad Extensions: Πλήρης Οδηγός  ==► Τι Είναι το Facebook Pixel και Πώς να το Εγκαταστήσουμε  ==► Δημόσιες Σχέσεις: «ΚΑΛΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΑΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ».  ==► MARKETING PLAN  ==► influencer marketing  ==► Οι κανόνες της ΕΕ για την προστασία των δεδομένων σε φυσικά πρόσωπα το 2018  ==► Πλεονεκτήματα ίδρυσης ΙΚΕ «Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρεία»    By Web Developer Desinger

Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2017

Σκοπός των δημοσίων σχέσεων

Σκοπός των δημοσίων σχέσεων
Οι Δημόσιες σχέσεις προσπαθούν να επιτύχουν τη σωστή ισορροπία ανάμεσα στο κέρδος και την κοινωνική αποδοχή. Η εποχή που το κύριο και μοναδικό ίσως μέλημα της επιχείρησης ήταν το κέρδος είναι παρελθόν.
Η σύγχρονη επιχείρηση έχει αποκτήσει κοινωνική ευθύνη και  στις δημόσιες σχέσεις υιοθετούν την αρχή πως το σπουδαιότερο κεφάλαιο μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού είναι ο άνθρωπος. Απαραίτητη προϋπόθεση να μιλούν με ανθρώπινη γλώσσα και να συμμερίζονται τις ανησυχίες ολόκληρης της κοινωνίας. Έτσι μέσα σε ένα κλίμα αμοιβαίας κατανόησης καθιερώνουν τον διάλογο και :
Παρουσιάζουν στο κοινό τα προϊόντα, το πρόγραμμα, αλλά και τις εκδηλώσεις τους. Παράλληλα μεταφέρουν στη διοίκηση τις απόψεις του κοινού, τις αντιδράσεις και τις επιθυμίες του.
Η διοίκηση, αφού λάβει υπόψη της τις γενικότερες αντιλήψεις του κοινού, διαμορφώνει κατάλληλα το πρόγραμμα και τις δραστηριότητες της επιχείρησης.
Συμπέρασμα:
Σκοπός των δημοσίων σχέσεων είναι, ο ευμενής επηρεασμός της κοινής γνώμης, ώστε να την κατακτήσουν για λογαριασμό μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού. 

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

AdWords, απογειώνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες σας

AdWords, απογειώνουν τις διαφημιστικές καμπάνιες σας 
H διαφήμιση Google AdWords έχει εξελιχθεί σε ένα εργαλείο marketing το οποίο βοηθάει τις επιχειρήσεις, όταν το χρησιμοποιούν, να χαράσσουν επιχειρηματικές στρατηγικές, να διευρύνουν το καταναλωτικό τους κοινό και να κερδίζουν καλύτερες θέσεις στην κατάταξη του τομέα δραστηριοτήτων τους, έναντι των ανταγωνιστών τους. 
Αυτές είναι οι απαραίτητες επιλογές που παρέχονται από το AdWords, που μπορούν να οδηγήσουν τις καμπάνιες σας σε ανώτερο επίπεδο.
Call-only καμπάνιες
Σύμφωνα με στοιχεία της Google, 7 στους 10 χρήστες που αναζητούν μια επιχείρηση από το κινητό τους, πραγματοποιούν άμεσα κλήση προς αυτή. Γι αυτόν τον λόγο δημιουργήθηκαν οι καμπάνιες Call-only στο AdWords και αφορά στις επιχειρήσεις που τα τηλεφωνήματα των υποψήφιων καταναλωτών είναι πιο σημαντικά από την επίσκεψη στην ιστοσελίδα τους.
Οι καμπάνιες Call-only διατίθενται μόνο για κινητές συσκευές και προσφέρουν στους χρήστες τη δυνατότητα με ένα μόνο κλικ να καλέσουν την επιχείρηση που επιθυμούν. Στη θεωρία, κάθε κλικ που πληρώνετε αντιστοιχεί σε ένα τηλεφώνημα προς την επιχείρησή σας.
Ad Extensions
Έχετε παρατηρήσει κάποιες διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google οι οποίες καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από άλλες; Χρησιμοποιούν τη λειτουργία των επεκτάσεων της διαφήμισης!
Με τις επεκτάσεις των διαφημίσεων μπορείτε να επιτύχετε μια υψηλότερη αναλογία κλικ και εμφανίσεων [click-through rate (CTR)], αυξάνοντας το κοινό που βλέπει τις διαφημίσεις σας και βελτιώνοντας την εμπειρία του χρήστη. Δείτε μερικές χρήσιμες επεκτάσεις με τις οποίες μπορείτε να εμπλουτίσετε τις καμπάνιες σας.
·        Sitelink extensions: Οι επεκτάσεις συνδέσμων του ιστότοπου της επιχείρησης σάς επιτρέπουν να προσθέσετε επιπλέον συνδέσμους από την ιστοσελίδα σας στην κάθε διαφήμιση, βοηθώντας τους χρήστες να βρουν αυτό που αναζητούν.
·        Call extensions: Οι επεκτάσεις με τηλεφωνικούς αριθμούς της εταιρίας σας διευκολύνουν τους χρήστες να πραγματοποιήσουν κλήσεις προς εσάς.
·        Callout extensions: Οι επεκτάσεις προώθησης σάς επιτρέπουν να προσθέσετε ένα επιπλέον στοιχείο στις διαφημίσεις σας προκειμένου να γνωστοποιήσετε στους χρήστες τι είναι αυτό που καθιστά τη δική σας επιχείρηση διαφορετική σε σχέση με τους ανταγωνιστές σας.
·        Location extensions: Οι επεκτάσεις τοποθεσίας εξυπηρετούν τους χρήστες που κινούνται κοντά στην επιχείρησή σας να την εντοπίσουν ή να κάνουν κλήση προς αυτή, με τη συνδρομή του χάρτη και της δυνατότητας απευθείας κλήσης.
·        Review extensions: Οι επεκτάσεις κριτικών σάς δίνουν τη δυνατότητα να εμφανίζονται στην οθόνη του χρήστη που αναζητά την επιχείρησή σας κριτικές για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας από αξιόπιστες πηγές.
·        App extensions: Οι επεκτάσεις εφαρμογών επιτρέπουν στους χρήστες να «κατεβάσουν» την εφαρμογή σας στην συσκευή τους, με ένα μόνο κλικ.
·        Structured Snippets: Οι επεκτάσεις αυτές προσφέρουν τη δυνατότητα να προσθέσετε περιγραφικό κείμενο για να μάθουν οι χρήστες περισσότερα σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία.
Customer Match
Αν έχετε υιοθετήσει μερικές βασικές πρακτικές του marketing, τότε σίγουρα έχετε δημιουργήσει λίστες με emails ατόμων που έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας. Με την επιλογή «Customer Match» που παρέχεται από το AdWords, μπορείτε να επαναστοχεύσετε τις διαφημίσεις σας ώστε να απευθύνονται σε αυτά τα άτομα, αρκεί να «φορτώσετε» τα στοιχεία των ηλεκτρονικών τους διευθύνσεων.
Οι διαφημίσεις που προορίζετε για τους συγκεκριμένους χρήστες θα εμφανίζονται όταν εκείνοι είναι συνδεδεμένοι στο Google Search, το YouTube, ή το Gmail και αποτελεί «χρυσή» ευκαιρία για εσάς να τους δείξετε τα νέα προϊόντα ή κάποια καινούρια υπηρεσία της επιχείρησής σας.
Ad Customizers
Η επιλογή προσαρμογής των διαφημίσεων σάς επιτρέπει να αλλάξετε το λεκτικό μέρος της διαφήμισης ώστε να προσαρμόζεται αυτόματα στους όρους αναζήτησης που πληκτρολογούν οι χρήστες.
Παραδείγματος χάριν, αν θέλετε να διαφημίσετε πολλά προϊόντα της ίδιας κατηγορίας (όπως διάφορα δοχεία μελάνης συγκεκριμένης μάρκας εκτυπωτή), μπορείτε να ρυθμίσετε τη διαφήμιση σας έτσι ώστε το κείμενο που εμφανίζεται να προσιδιάζει με το συγκεκριμένο προϊόν που ψάχνει ο χρήστης, δηλαδή: «μελάνι για εκτυπωτή ΗP 564» αντί για «μελάνι για εκτυπωτή ΗΡ».
Interest Targeting
Η δυνατότητα στόχευσης ενδιαφέροντος που προσφέρεται από το AdWords, προχωράει ένα βήμα παρακάτω από την απλή στόχευση του κοινού μέσω λέξεων – κλειδιών. Το Googles Display Network προσφέρει καινούριους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό στο οποίο επιθυμείτε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας, ώστε να αυξήσετε τις πιθανότητες να προβληθούν σε χρήστες που πραγματικά ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
·        In-market Audiences: Προκειμένου να προσεγγίσετε το κοινό που ενδιαφέρεται για προϊόντα και υπηρεσίες του κλάδου που ανήκει και η δική σας επιχείρηση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την επιλογή «in-market audiences». Η Google συλλέγει πληροφορίες από τα προγράμματα περιήγησης των χρηστών (μέσω της αποδοχής των cookies) και γνωρίζει ποια προϊόντα ή υπηρεσίες ενδιαφέρουν τον καθένα και τους κατηγοριοποιεί. Με αυτόν τον τρόπο οι διαφημίσεις δύνανται να προβληθούν σε χρήστες που πραγματικά τους ενδιαφέρουν προϊόντα και υπηρεσίες επιχειρήσεων όπως η δική σας.
·        Affinity Audiences: Σε σύγκριση με το in-market κοινό, το κοινό που δείχνει να σχετίζεται με συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων ή υπηρεσιών εντοπίζεται από την Google βάσει των ενδιαφερόντων που έχουν δηλώσει οι χρήστες και των στοιχείων τους που έχουν δηλώσει, χωρίς να αναζητούν κάτι σχετικό με αυτά στη μηχανή αναζήτησης.
App Downloads
Η εν λόγω επιλογή που προσφέρεται στους χρήστες του AdWords αφορά σε επιχειρήσεις που διαθέτουν δική τους εφαρμογή για φορητές συσκευές στα καταστήματα εφαρμογών. Σας δίνεται λοιπόν, η δυνατότητα δημιουργίας διαφημίσεων για την προώθηση της εφαρμογής της επιχείρησής σας, η οποία διευκολύνει τους χρήστες να την «κατεβάσουν» στη συσκευή τους, με ένα κλικ.
AdWords Editor
Ο επεξεργαστής του AdWords είναι μια δωρεάν εφαρμογή για τον desktop υπολογιστή σας με την οποία μπορείτε να διαχειρίζεστε πολλαπλούς λογαριασμούς εκτός σύνδεσης και να επεξεργάζεστε τα στοιχεία τους, σε πολύ συντομότερο χρόνο από ότι με τη χρήση του συστήματος σε σύνδεση με το διαδίκτυο. 
Το AdWords Editor σάς προσφέρει τη δυνατότητα να:
βλέπετε διαφορετικά σημεία του λογαριασμού σας την ίδια στιγμή
επεξεργάζεστε τα στοιχεία του καθώς εμφανίζονται το ένα δίπλα στο άλλο
·        χρησιμοποιείτε τις συντομεύσεις πληκτρολογίου
·        έχετε στη διάθεσή σας τις επιλογές undo / redo
·        πραγματοποιείτε με ευκολία τις αλλαγές που επιθυμείτε
·        επεξεργάζεστε μαζικά τις διαφημίσεις σας.
·        τα επόμενα βήματα
Πειραματιστείτε με αυτές τις επιλογές που σας προσφέρει το AdWords, και ξεκινήστε να τις αξιοποιείτε προκειμένου να δημιουργήσετε πετυχημένες καμπάνιες προώθησης των προϊόντων/υπηρεσιών σας και να μειώσετε σημαντικά το διαφημιστικό κόστος της επιχείρησής σας.

Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Negative SEO

Negative SEO
Το Negative SEO είναι αποτελεί μία πρακτική των ανταγωνιστών συνήθως για να σαμποτάρει το website σας στις μηχανές αναζήτησης της Google και να σας κατεβάσει από τις πρώτες θέσεις. Αν χθες βρισκόσασταν στην πρώτη σελίδα του Google και την επόμενη βρεθήκατε πολλές σελίδες πίσω αυτό είναι μια ένδειξη ότι κάτι δεν πάει καλά. Ελέγξτε και βεβαιωθείτε εάν το website σας έγινε στόχος μιας καμπάνιας Negative Seo. Αποτελεί πραγματική απειλή για τα websites σας. Το Negative SEO μπορεί να θέσει την ασφάλεια του website σας πραγματικά σε κίνδυνο. Η υιοθέτηση white hate seo θα σας διατηρήσει στην πρώτη σελίδα στο google και είναι προτιμότερη η συντήρηση ιστοσελίδων σας μέσω προωθητικών διαδικασιών.
Πώς να προφυλάξετε το website σας από το Νegative SEO και τους κακόβουλους hackers.
Οι πιο συνηθισμένες Negative SEO ενέργειες:
Το hacking
Link building με χιλιάδες spam links
Κλοπή και προώθησή του περιεχόμενου τον post του website σας στο διαδίκτυο
Αφαίρεση των καλύτερων backlinks του website
Δημιουργία fake profiles στα social media με το όνομα της εταιρείας σας
Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από black hat forums, των οποίων τα μέλη με κάποιο χρηματικό ποσό προθύμος χακάρουν χρήστες. Το hacking έχει γίνει επάγγελμα.
Πάρτε μέτρα, για να προφυλάξετε το website σας και να αντιμετωπίσετε το Negative SEO
Ενεργοποιήστε τα Google Search Console Email Alerts
Η Google μπορεί να σας ενημερώσει με email-alerts κάθε φορά που το site σας μπορεί να πέσει θύμα κακόβουλων hackers. Εάν το website σας έχει χάσει το Page Rank του ή έχει εξαφανιστεί τελείως από τον κατάλογο της Google, το πιθανότερο είναι να έχετε χτυπηθεί από Google Penalty. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αντιδράσετε γρήγορα. Η Google θα σας ενημερώσει έγκαιρα.
Ελέγχετε τα backlinks
Πρόκειται για το πιο σημαντικό μέτρο προστασίας ενός website. Ο πιο εύκολος τρόπος για να χρησιμοποιήσει κανείς Negative SEO πρακτικές κατά του site σας, είναι κάνοντας building κακής ποιότητας links ή redirects στο site σας. Πρέπει να ελέγχετε συχνά τα backlinks και να αξιολογείτε την πηγή τους.
Υπάρχουν διάφορα online εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να έχετε τον έλεγχο των backlinks του website σας. Το πιο βασικό εργαλείο είναι το disavow backlinks του Search Console. Χρήσιμα εργαλεία μπορούν να φανούν επίσης το Monitor Back links και το Ahrefs.
Προστατέψετε τα καλύτερα backlinks
Τα backlinks που βρίσκονται σε σημαντικούς ιστότοπους και σας επιστρέφουν πολλές προβολές αποτελούν τον πρώτο στόχο για οποιονδήποτε θέλει να δυσφημίσει το website σας. Οι περισσότεροι hackers επικοινωνούν με τους παραπάνω ιστότοπους χρησιμοποιώντας το όνομα σας και τους ζητούν να διαγράψουν τα backlinks.
Χρησιμοποιήστε το Google Authenticator Plugin
Ένας σίγουρος τρόπος για να προφυλάξετε το website σας από κακόβουλο λογισμικό είναι αξιοποιώντας το Google Authenticator Plugin. Κάθε φορά που θα συνδέεστε με το WordPress, το συγκεκριμένο plugin  θα σας ζητά να συμπληρώσετε έναν κωδικό επιβεβαίωσης στο smartphones σας (εφαρμόζεται σε iOs και Android).
Ελέγχετε την ταχύτητα
Εάν έχετε παρατηρήσει ότι η ταχύτητα φόρτωσης του website σας έχει πέσει τελευταία, σιγουρευτείτε ότι δεν προσπαθεί κάποιος να σας χακάρει τον server. Προσοχή υπάρχει κίνδυνος διάφοροι spammers να προσπαθούν να σας ρίξουν το site.
Προσέξτε την στρατηγική  SEO του website σας
Το να αγοράζετε links για να βελτιστοποιήσετε το SEO, μόνο αρνητικά αποτελέσματα μπορεί να έχει. Επίσης, προσέξτε τα keywords που επιλέγετε να υπάρχουν στο site σας. Μην προσπαθείτε να κοροϊδέψετε τη Google! Το 60% των anchor texts θα πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα του site σας. Διαφορετικά, είναι πολύ πιθανόν να χτυπηθείτε από Google Penalty!
Αποφύγετε να κάνετε online εχθρούς
Κρατάτε μία σοβαρή online παρουσία και να μην εμπλέκεστε σε διαξιφισμούς και εντάσεις. Την ίδια στάση θα πρέπει να κρατάτε και απέναντι στους πελάτες σας.
Υπάρχουν τρεις τύποι hackers:
Αυτοί που αντιμετωπίζουν το hacking ως hobby.
Αυτοί που ρίχνουν website για λόγους εκδίκησης
Αυτοί που θέλουν να σαμποτάρουν τους ανταγωνιστές τους
Αφιερώστε τον ανάλογο χρόνο που χρειάζεται καθημερινά για να αντιμετωπίσετε το Negative SEO για να κρατήσετε τους hackers μακριά!
Information Technology Engineer - Developer